/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F209%2F66ead0a5c5ed5417f03b51b4c0853ae5.jpg)
У застосунку Укрзалізниці пасажири оформили 36 млн квитків
Про це АТ «Укрзалізниця» повідомило у Фейсбуці, передає Укрінформ.
«Мобільний застосунок Укрзалізниці, який ми запустили у партнерстві з Mastercard, об'єднав уже 5 мільйонів користувачів! Близько 70% усіх квитків пасажири купують саме через застосунок — з моменту запуску це 36 мільйонів квитків, які стали пропуском до мрій, зустрічей і нових горизонтів», - ідеться у повідомленні.
За даними УЗ, за літо пасажири створили 3,4 млн моніторингів квитків на бажані напрямки, а функція автовикупу допомогла автоматично придбати 3 млн квитків.
Також користувачі 431 тис. разів поділилися квитками з близькими через функцію шерингу, а завдяки програмі лояльності обміняли 840 млн «обіймашок» на 905 тиис. промокодів. Найпопулярнішими партнерами серед пасажирів стали «Уклон», «Сільпо» та «Планета Кіно».
У компанії повідомили, що на знак нашої вдячності пасажирам буде нараховано 5 тис. бонусних «обіймашок» кожному, хто зареєструвався в застосунку впродовж місяця після його запуску та активно подорожував поїздами всі ці роки.
Як повідомлялось, фахівці АТ «Укрзалізниця» ведуть систематичну роботу з виявлення та припинення діяльності перекупників. Тільки з березня вдалося заблокувати понад 3 700 підозрілих акаунтів.
Фото Укрінформу можна купити тут