/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2F3c71d32d77a3706c9f177b864851108d.jpg)
Геймери повертаються в No Man's Sky – хітова гра досягла рекордного онлайну
Космічна пісочниця No Man's Sky від студії Hello Games досягла рекордного онлайну в Steam за останні сім років. Пікова кількість гравців увечері 31 серпня становила 93,3 тис. У липні 2018 року цифра дісталася позначки в 97,7 тис.
За останній рік середньодобова аудиторія гри трималася на рівні 10-20 тисяч гравців зі стрибками до 40-50 тисяч після релізу попередніх великих контентних оновлень на кшталт Words Part I і Part II.
Настільки значний сплеск інтересу насамперед пов'язаний з виходом великого оновлення Voyagers, яке додало в гру можливість будувати величезні кораблі. Допомогла, ймовірно, і 60% знижка, яка триватиме до 8 вересня.
Історію No Man's Sky знає кожен: замість обіцяної космічної пригоди з нескінченною кількістю несхожих один на одного світів ми отримали лише її імітацію, а розробники налаштували проти себе практично всю індустрію.
На щастя, студія Hello Games не здалася і змогла відновити репутацію, довівши гру до ладу і виконавши всі обіцянки (і навіть більше). Оновлення Voyagers зайняло почесне місце у величезній контентній купі, накопиченій за час пострелізної підтримки гри.