MY.UAНовини
Не марафоном єдиним: як ICTV та 1+1 заробляють за кордоном
Не марафоном єдиним: як ICTV та 1+1 заробляють за кордоном

Не марафоном єдиним: як ICTV та 1+1 заробляють за кордоном

Популярні українські телеканали створюють контент на YouTube іспанською, португальською, німецькою та польською мовами. Скільки грошей приносить експорт контенту та як медіагрупи налагодили його виробництво? 

Ще десять років тому ідея зробити YouTube одним з головних джерел доходу могла здатися топменеджерам українських медіахолдингів жартом. Індустрія жила ефіром і великими інтеграціями, а цю платформу сприймали радше як конкурента, що відтягує аудиторію і з яким неохоче ділилися контентом.

Проте все змінилося. Зараз ті самі компанії перекладають випуски своїх програм англійською, іспанською чи польською мовами або запускають окремі канали для конкретних країн. Контент публікують без звичних українцям логотипів чи прив’язки до власного бренду.

Такий крок пов'язаний з економікою YouTube, який платить творцям контенту залежно від геолокації глядачів. RPM (ставка за тисячу переглядів відео у YouTube) для деяких країн вища за українську в пʼять-десять разів, а інколи й більше. Закордонна аудиторія ширша, платоспроможніша та менш чутлива до якості контенту – важливішими є формат та подача.

Крім різниці в доходах від монетизації, на користь вітчизняних медіакомпаній грає й нижча вартість виробництва контенту в Україні. Також канали активно використовують штучний інтелект (ШІ), який допомагає пришвидшити переклад.

Усе це призвело до створення експортного напрямку в медіабізнесі: контент виробляють в Україні, а основний виторг збирають за кордоном. Для деяких компаній така модель роботи поступово перетворюється на основний бізнес.

Як українські холдинги перебудовують виробництво під глобальні ринки, які формати "залітають" найкраще та скільки може заробляти такий канал?

Український YouTube тісний

Після 24 лютого 2022 року ситуація в українських медіа радикально змінилася. Рекламний ринок на ТБ зменшився, частина мовників перейшла в телемарафон, а аудиторія – на диджитал-платформи. За даними Всеукраїнської рекламної коаліції, у 2022-му ринок ТБ-реклами обвалився на 81% до 2,6 млрд грн. Зокрема пряма реклама впала на 80% до 2,37 млрд грн, спонсорство – на 87% до 234 млн грн.

YouTube-канали українських телеканалів почали швидко рости і стали для редакцій своєрідною фінансовою "подушкою безпеки". Хоча монетизація контенту теж просіла, але величезний трафік частково компенсував втрати від ефіру. Головне – встигати закривати попит аудиторії.

"Вихід великих медіа на іноземний YouTube почався не у 2022-му, а у 2023-2024 роках, коли стало зрозуміло, що війна надовго, рекламний ринок просідає, а "олігархічні" гроші зникають", – розповідає керівниця відділу мультимедіа української служби "Радіо Свобода" Тетяна Колесниченко.

За даними кількох співрозмовників ЕП на медіаринку, два найбільші холдинги – Starlight Media та 1+1 media – у 2024 році мали по 4-4,5 млрд переглядів на YouTube лише з української аудиторії. З часом вони почали звертати увагу на закордоння.

"Ми довго недооцінювали перегляди за кордоном. Після масового виїзду українців багато хто й далі дивиться наш контент, але вже з Польщі, Німеччини чи США. Такі перегляди оплачуються дорожче. Нині близько 27% нашої аудиторії – з-за кордону, і це помітно підняло дохід за кожну тисячу переглядів", – каже керівник цифрового напряму телеканалу "Ми – Україна" Дмитро Самолюк.

Орієнтація лише на внутрішню аудиторію в YouTube з часом впирається в "стелю" вітчизняного ринку. Тому медіахолдинги почали замовляти дослідження, вивчати іноземні ринки і запускати експортні проєкти – канали, орієнтовані на Латинську Америку, США, Польщу, Німеччину та інші ринки.

"Щоб вижити і зберегти штат, компанії пішли до західної аудиторії та вищого RPM. Вони локалізують контент і запускають окремі канали англійською чи іспанською", – пояснює Колесниченко.

Чому заробіток на закордонній аудиторії значно вищий

Доходи на YouTube залежать від того, яку і скільки реклами платформа покаже у відео. Головне правило – "гроші йдуть за глядачем".

YouTube рахує дві ключові метрики: CPM – ціна, яку рекламодавці платять за 1 тис. показів реклами, і RPM – фактичний дохід автора за 1 тис. переглядів після комісій платформи. Обидва показники залежать від тематики відео та країни: у "дорогих" нішах і на розвинених ринках ставки досить високі.

Після початку великої війни бренди різко скоротили рекламні витрати в Україні. Попит на рекламу в YouTube зменшився, тоді як споживання відео зросло. Оскільки на цій платформі реклама продається на аукціоні, то за надлишку місця для її показу CPM падає, а разом з ним – і RPM.

Натомість на інших ринках – у США, Німеччині, Франції, Польщі – попит стабільніший, а купівельна спроможність аудиторії суттєво вища. Тамтешні рекламодавці конкурують за глядача та готові платити більше за розміщення своєї реклами. Звідси й походить розрив у доходах, які творці контенту на YouTube отримують на різних ринках.

На монетизацію відео впливає не лише місце розташування глядача, а й аудиторія. Наприклад, контент, який зацікавить жінок у віці 25-35 років, зазвичай має один з найвищих RPM, тоді як дитячі ролики – значно нижчий. Крім того, новини й суспільно-політичні теми часто монетизуються гірше, ніж розважальні.

В Україні один з найнижчих RPM у Європі. За тисячу переглядів відео українцями автори контенту отримують лише близько 2 дол. "У Німеччині RPM може сягати 15 доларів за тисячу переглядів, у Франції – 10-12 доларів, у Польщі – 4-6 доларів. США мають один з найвищих RPM, що може доходити до 25 доларів, а середній RPM для іспаномовних відео – близько 3 доларів", – розповідає CEO Tyshchuk Digital HUB Ольга Тищук.

Відповідно, відео, яке набере в Україні 1 млн переглядів, принесе його автору лише близько 2 тис. дол., а в США – до 25 тис. дол. Однак завоювати популярність серед американської аудиторії складніше. Висока прибутковість означає й високу конкуренцію: за увагу глядачів змагаються і місцеві автори, і гравці з усього світу.

За словами Самолюка, набирати великі перегляди в Сполучених Штатах справді складно. Тому вітчизняні медіа частіше звертають увагу на інші країни, де ставка за тисячу переглядів нижча, ніж у США, але суттєво вища, ніж в Україні.

Обійти фактор країни допомагає VPN. Інколи блогери просять глядачів дивитися свої відео, увімкнувши такі сервіси, аби отримувати вищу монетизацію. Крім того, ринкові спостереження показують, що після обмежень і відключення монетизації в РФ деякі російські канали зберегли або навіть наростили доходи завдяки переглядам через VPN.

Для поширення відео у YouTube у різних країнах вирішальне значення відіграє мова. Контент легко перетинає кордони, а мовні аудиторії зазвичай ширші за національні. Українські компанії часто обирають іспаномовний сегмент, оскільки він охоплює близько пів мільярда людей у всьому світі. Навіть якщо оплата за перегляд не набагато вища за українську, масштаб дає змогу заробляти більше.

Також медіа почали активніше працювати з короткими вертикальними відео – Shorts. YouTube також монетизує цей формат, але його ставки нижчі. В Україні за тисячу переглядів зазвичай нараховують лише близько 5 центів, у США – до 35 центів. Попри це короткі відео мають іншу перевагу: вони значно швидше "розлітаються" і можуть зібрати сотні мільйонів переглядів.

Утім, за словами опитаних ЕП представників медіакомпаній, основні доходи приносять довгі відео, оскільки вони стабільніші та вигідніші для монетизації. Хоча є приклади медіа, які вже експериментують з окремими каналами, орієнтованими лише на Shorts – як, наприклад, у "24 каналу".

YouTube-фабрика на експорт

Для виходу на ринки інших країн у YouTube медіахолдинги найчастіше використовують дві моделі дистрибуції контенту. Перша – використання власних бібліотек шоу чи серіалів, які перекладають на потрібну мову. Друга – створення повністю нового контенту для конкретної аудиторії чи країни.

За словами Тищук, наразі стратегія адаптації контенту для різних ринків – одна з найефективніших. Медіа створюють десятки каналів для різних мовних груп і завантажують туди перекладений контент. Далі відбувається його тестування: якщо певний тип відео "вистрілює", то такий контент масштабують. Якщо ніша не приносить бажаного результату, її закривають і починають шукати нові ідеї.

Великі медіахолдинги мають багаторічні архіви. Серіали, талант-шоу, розважальні програми перекладають і запускають на іноземних ринках. Найкраще працюють "позачасові" жанри: мелодрами, детективи, життєві історії. Вони не прив’язані до локальних новин і зрозумілі будь-де.

"Ми викладаємо серіали ще 2011 року виробництва. Головне – узгодити права. Якщо є лише телеправа, домовляємося про YouTube. Коли продукт повністю наш, усе простіше: переклад і публікація", – каже співрозмовник ЕП в 1+1 media.

За його словами, на різних каналах можуть публікувати як одразу весь сезон одним довгим відео, що дає глибину перегляду та кращий RPM, так і по епізоду. Таку практику використовують і для українських каналів.

Закордонній аудиторії добре "заходять" різні талант-шоу, натомість програми, побудовані навколо українських зірок, не назбирають багато переглядів. Одним з успішних прикладів адаптації вітчизняної телепрограми для іноземної аудиторії є "Світ навиворіт" з Дмитром Комаровим. Як зазначає співрозмовник ЕП в 1+1 media, програму регулярно перекладають англійською, іспанською, французькою та польською мовами. Дещо гірше на неї відреагувала арабська аудиторія.
Іспаномовні відео випусків “Світ навиворіт”

Цікаво, що назви YouTube-каналів, на яких українські медіахолдинги викладають свій перекладений контент, не мають нічого спільного з назвою самого медіа. Часто це загальні фрази на кшталт "мелодрами іспанською" чи "серіали про любов польською", що відповідає запиту середньостатистичного глядача.

Перед запуском таких каналів медіахолдинги інвестують у дослідження ніші та поведінки потенційних глядачів: що вони дивляться, на які тривалості відео реагують, які обкладинки й заголовки працюють, що дозволяє утримувати глядача.

"Робота на різних мовних ринках суттєво відрізняється. Те, що спрацьовує в Польщі, може не спрацювати в Іспанії, а тим паче – в англомовному сегменті.
Для нас пріоритетні Латинська Америка та Польща. Якщо говоримо про іспаномовну аудиторію, то це насамперед Мексика, але помітну частку переглядів дають і США завдяки іспаномовній діаспорі. Це критично для монетизації: цей трафік оплачується за американським RPM", – пояснює СЕО Starlight Production та Starlight Digital Віталій Гусєв.

Наразі Starlight Media (телеканали ICTV, СТБ, "Новий канал" та інші) працює на польському, португальському (та бразильському), англомовному й іспаномовному сегментах.

Для англомовної аудиторії частіше використовують новинний та суспільно-політичний контент, адже в розважальному сегменті занадто висока конкуренція. Хоча інтерес до війни в Україні все ще залишається, проте і там, за словами майже всіх опитаних ЕП менеджерів, перегляди не надто великі.

Частина українських медіа пішла іншим шляхом і запускає канали з новим контентом іншою мовою. У таких відео переважає підхід "без обличчя": демонструються інфографіка, анімація, закадровий голос і титри. Тематика різна: від локальної історії до культури конкретних регіонів.

Існують і мережі коротких каналів (Shorts), що роблять огляди популярних артистів: теми підбирають за трендами та пошуковими запитами. Виробництво відносно просте: сценарій, графіка, монтаж – без ведучих та акторів.

У Starlight Media "без обличчя" – це короткі детективні fiction-історії та легка геополітика у форматі "що якби", найцікавіше із світу кіно і подібні розважальні формати. На думку Гусєва, такий формат не прив’язує продакшн до конкретної зірки чи блогера, прискорює виробництво і дає змогу гнучко змінити мову для цільової країни. Це критична перевага в умовах, коли компанія працює одразу на кілька мовних ринків і тестує ніші на десятках каналів.

Скільки це може приносити

Аби розрахувати економічну доцільність таких проєктів, потрібно знати два показники: загальні доходи з іноземних каналів і витрати на адаптацію та виробництво. Проте медіахолдинги не розкривають повного переліку своїх іншомовних YouTube-каналів, а їхній RPM можна дізнатися лише в "адмінці" платформи.

За словами Гусєва, холдинг Starlight Media має близько 150 власних YouTube-каналів, з яких до 30 орієнтовані на закордонну аудиторію. У 1+1 media іноземних каналів орієнтовно стільки ж. Деякі іншомовні проєкти доволі успішні. Наприклад, ЕП знайшла іспаномовний канал Starlight із серіалом, який за рік зібрав 8,1 млн переглядів, а Shorts-канал "24 каналу" за два роки отримав майже 0,5 млрд переглядів. Проте без знання RPM розрахувати, скільки компанії на цьому заробили, складно.

Серіал “Будинок з високим парканом” телеканалу СТБ перекладений на іспанську

"Якщо брати за базу доходи українських каналів, то канали, створені для іншомовних аудиторій, дають до 10% цієї суми. Водночас близько 30% переглядів наших українських каналів приходять з-за кордону, але ми зараховуємо їх до україномовної групи", – зазначає Гусєв.

Основні витрати генерує утримання команди, переклад старого контенту та створення нового. Українські медіагрупи вибудовують міжнародні YouTube-напрями під свої стратегії, тому в одних виробництвом іншомовних відео займаються компактні команди з 10-15 людей (редактори, монтажери, менеджери, дизайнери), що ведуть кілька каналів паралельно, в інших – масштабують структуру під окремі мови та країни, шукають людей із знанням мов і наймають "країнового" менеджера, який курує роботу чотирьох-сімох каналів у межах певного кластера.

Підходи до перекладу контенту також відрізняються. Наприклад, 1+1 media найчастіше використовує для цього ШІ, проте, за словами співрозмовника в компанії, такий переклад має не найкращу якість. Натомість у Starlight Media від ШІ-дубляжу для художнього контенту відмовилися як від надто дорогого.

"Якісний людський дубляж для іспаномовної аудиторії коштує близько 15 доларів за хвилину на великих обсягах у латиноамериканських підрядників. Аналогічний за якістю ШІ-дубляж від одиничних передових розробників спеціалізованого ШІ виходить 18-20 доларів за хвилину, тож економії немає. Озвучення чи дубляж більш поширеними ШІ на кшталт ElevenLabs може вартувати 6-8 доларів за хвилину, але якість втрачається", – пояснює Гусєв.

Є й локальні нюанси, що впливають і на перегляди, і на бюджет. Наприклад, у Польщі для серіалів та фільмів звичним для користувача є одноголосе озвучування – те, що українцям здається анахронізмом з 1990-х років. Натомість телевізійні шоу польська аудиторія очікує чути з багатоголосим дубляжем. Якщо промахнутися з форматом, глядач відчуває дискомфорт у перші секунди і просто піде. Польське озвучування може коштувати близько 8 євро за хвилину.

Паралельно великі медіа розвивають багатоканальні мережі авторів: підключають сторонніх українських та іноземних творців і допомагають їм з монетизацією, промо та врегулюванням авторських прав. За це компанії отримують свій відсоток від монетизації.

Навіть враховуючи витрати на виробництво, утримання команд і переклад, іншомовні YouTube-канали приносять українським телеканалам відчутний прибуток, вважає Микола Рогинець, СЕО компанії SubSub, що допомагає медіакомпаніям та креаторам розвивати бізнес у YouTube.

"Вони працюють над такими іноземними каналами тільки понад два роки. У найбільших гравців уже зараз доходи з YouTube вимірюються мільйонами доларів на рік, а через кілька років можуть сягати десятків мільйонів за умови правильної стратегії," – каже він.

Рогинець переконаний, що за умови інвестування й масштабування цей напрям може повернути медіахолдинги до "кращих часів" телебачення з великими рекламними бюджетами.

Тищук додає, що експорт контенту став для багатьох українських медіа альтернативним джерелом доходу. Хоча телеканали наразі отримують від іноземної аудиторії значно менше, ніж від українських YouTube-каналів, але монетизація тут працює кумулятивно: системні публікації, коректна локалізація та робота з нішею принесуть дохід у довгостроковій перспективі.

До великих телеканалів "експортом" контенту досить довго займалися малі студії в Україні. Однак те, що в цю гру включилися великі гравці, які постійно масштабують такі проєкти, вказує на їхню готовність працювати на перспективу.

LIKED THE ARTICLE?
СПОДОБАЛАСЯ СТАТТЯ?
Help us do more for you!
Допоможіть нам зробити для вас більше!
Команда «Детектора медіа» понад 20 років виконує роль watchdog'a українських медіа. Ми аналізуємо якість контенту і спонукаємо медіагравців дотримуватися професійних та етичних стандартів. Щоб інформація, яку отримуєте ви, була правдивою та повною.

До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.

Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
Долучитись
Поділитися
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала
Згадувані персони
Вуди Аллен попал в базу Миротворца
Корреспондент
2025-08-25T20:30:10Z
Украина осудила участие Вуди Аллена в Московской неделе кино
Корреспондент
2025-08-25T11:51:35Z
Алена Омаргалиева рассказала, планирует ли она ехать на Евровидение
Корреспондент
2025-09-02T16:12:13Z
"Убило сразу, на моих глазах": Димопулос показала, в какую ситуацию попал ее сын
GlavRed
2025-09-02T15:33:45Z
Торт в форме черепашек ниндзя, пицца и аниматоры: Саливанчук поделилась, как отпраздновала пятилетие сына
Gazeta UA
2025-09-02T15:27:48Z
Известные сиамские близнецы Эбби и Бриттани родили ребенка
Comments UA
2025-09-02T15:21:44Z
Шоптенко в Вене запустила благотворительный проект United by Dance в поддержку детей из Украины
Комсомольская правда
2025-09-02T15:21:00Z
Дорофеева в откровенном купальнике показала, как провела лето с Кацуриным и его детьми
Gazeta UA
2025-09-02T15:06:43Z
20-летняя дочь Поляковой съехала от родителей мужа и похвасталась новой квартирой в США
TSN
2025-09-02T14:15:32Z
Американская компания Keurig Dr Pepper приобретет производителя кофе Jacobs
Корреспондент
2025-08-25T18:30:10Z
Доплаты к пенсии: кто может получить и как оформить
Знай
2025-08-23T07:07:08Z
Курс валют на выходные, 23-24 августа: сколько стоят доллар, евро и злотый
TSN
2025-08-23T04:21:41Z
РФ планирует увеличить производство "шахедов" до 6000 единиц в месяц - CNN
Корреспондент
2025-08-23T19:03:00Z
Украина экспортировала рекордный объем электроэнергии
Корреспондент
2025-09-02T18:12:13Z
Монеты стоимостью миллионы долларов: ТОП самых дорогих монет в мире
Comments UA
2025-09-02T17:33:43Z
Курс валют в Украине 23 августа 2025: сколько стоит доллар и евро
VGorode
2025-08-23T08:33:37Z
В ЕС обсуждают увеличение компенсации Украине от замороженных активов РФ
Корреспондент
2025-09-02T17:12:35Z
Курс гривны укрепился после двухдневного снижения
Корреспондент
2025-09-02T16:00:27Z
Лидер КНР обратился к Украине в День Независимости
Корреспондент
2025-08-24T10:27:23Z
Лукашенко решил передать власть: СМИ пишут о резком ухудшении его здоровья
UAToday
2025-08-23T18:06:21Z
Зеленский ответил Вэнсу по поводу "уступок" России
Корреспондент
2025-08-25T13:33:00Z
Президент ответил на запрет на удары вглубь РФ
Корреспондент
2025-08-24T15:00:09Z
«Трамп не обещал», - как Белый дом намекает на «экономическую войну» с РФ, но вряд ли решится
Новости Украины
2025-09-02T18:36:58Z
Суд во Франции выдал новый ордер на арест Асада
Корреспондент
2025-09-02T18:36:57Z
Антирекордная атака Путина: в Воздушных силах указали на неожиданную особенность обстрела
Comments UA
2025-08-21T09:57:21Z
Трамп сегодня сделает заявление в Овальном кабинете
Корреспондент
2025-08-22T09:21:21Z
Путин собрал тайное совещание после попытки запуска Буревестника - СМИ
Корреспондент
2025-08-24T12:39:13Z
Самолет с российскими туристами экстренно сел в Таллинне из-за атаки украинских дронов
Европейская правда
2025-08-24T18:00:06Z
В Виннице толпа "отбивала" мужчину, который был в розыске ТЦК: что произошло
UAToday
2025-08-23T10:03:44Z
Сумы почти сутки под атакой РФ: бушуют пожары
Корреспондент
2025-08-25T04:03:21Z
Каджики приближается: Вьетнам эвакуирует более полумиллиона человек
Корреспондент
2025-08-24T23:48:56Z
В Ровенской области расследуют избиение 13-летней девочки
Корреспондент
2025-09-02T17:48:44Z
Во время пожара в Кривом Роге погибли двое детей
Корреспондент
2025-09-02T17:18:41Z
В России атакован стратегический морской порт
Корреспондент
2025-08-24T06:30:00Z
Изнасиловал ребенка, пока отец спал: в Ирпене задержали мужчину
TSN
2025-09-02T16:21:29Z
Шокирующее преступление: 39-летний мужчина совершил насилие над 11-летней девочкой
Comments UA
2025-09-02T16:15:43Z
Военнослужащим, которые воюют на фронте, стали приходить штрафы: местами размер санкций превышает 50 тысяч
UAToday
2025-08-23T17:06:23Z
Место силы и веры. Где в Украине находится украинский Иерусалим
Telegraf
2025-08-22T23:30:45Z
Почему сегодняшний день несчастливый: приметы в народный праздник 24 августа
UAToday
2025-08-24T05:03:15Z
Как украинцы относятся к ТЦК - опрос
UAToday
2025-08-25T15:39:48Z
"Мне здесь пахнет выборами": ветеран Симороз высказался о разрешении на выезд мужчин за границу
TSN
2025-09-02T18:33:46Z
В профессиональном образовании готовятся масштабные изменения: что исчезнет в колледжах и ПТУ
Знай
2025-09-02T18:21:51Z
Какой завтра, 22 августа, праздник — все об этом дне, какой церковный праздник, что нельзя делать
TSN
2025-08-21T06:03:54Z
Россияне убили в Украине 14 священников УПЦ МП - ДЭСС
Корреспондент
2025-09-02T18:12:30Z
"Ресурсная база РФ – не безгранична": Палиса о военном потенциале врага
TSN
2025-09-02T18:09:55Z
Диетологи раскрыли неожиданную пользу чернослива для организма, но есть важный нюанс
UAToday
2025-08-23T12:06:50Z
Эти «сеточки» на теле сигнализируют о болезнях
Comments UA
2025-08-22T15:57:59Z
В Украине снова свирепствует коронавирус: какие симптомы новых подвидов и будет ли карантин
TSN
2025-08-22T18:36:18Z
Почему нельзя разбивать яйца ножом: даже опытные хозяйки об этом не знают
UAToday
2025-08-23T14:03:10Z
Почему подростка сложно уложить спать и рано поднять: дело здесь не в лени и не в гаджетах
TSN
2025-09-02T16:06:30Z
Какой шоколад можно есть хоть каждый день и не повредит фигуре
UAToday
2025-09-02T16:00:51Z
Когда лучше всего пить кофе для энергии, пищеварения и здорового сна: советы экспертов
UAToday
2025-09-02T16:00:33Z
Как распознать панкреатит и чем его лечить
UAToday
2025-09-02T16:00:19Z
Не 5 и не 7 кг: на сколько килограммов можно безопасно похудеть за месяц
Comments UA
2025-09-02T14:57:14Z
Toyota представила обновлённый Aqua
Корреспондент
2025-09-02T17:36:11Z
В Ровно появился скоростной 620-сильный суперкар Ferrari
Фокус
2025-09-02T16:57:14Z
В августе украинцы приобрели около 6,8 тысячи легковых авто: лидирующие позиции сохраняет Toyota
UAToday
2025-09-02T16:00:02Z
Большие перемены: новый Porsche Cayenne 2026 заметили на дорогах за год до премьеры
Фокус
2025-09-02T15:00:24Z
Сэкономить на горючем смогут даже новички: какие 4 правила нужно знать
Comments UA
2025-09-02T13:15:50Z
Volkswagen создал самый дешевый электрокроссовер
Gazeta UA
2025-09-02T09:18:33Z
Tesla провалила старт в Индии, получив всего 600 заказов - СМИ
Корреспондент
2025-09-02T09:12:01Z
Запас хода — 800 км: конкурента Tesla Model Y от BMW рассекретили до премьеры
Фокус
2025-09-02T07:30:04Z
Американці охоче приймають штучний інтелект у своїх авто, але окремі функції викликають у них роздратування
Топ Жир
2025-09-02T07:03:40Z
Осень уже близко: синоптик назвал точную дату, когда погода изменится в Украине
Telegraf
2025-08-22T17:57:17Z
В Карпатах выпал снег в августе
Корреспондент
2025-08-24T09:09:50Z
Атака на Краматорск: погибли двое полицейских из Ивано-Франковска
Корреспондент
2025-08-23T18:42:47Z
Тревожная ночь: вражеские Шахеды атаковали Сумы
Корреспондент
2025-08-24T01:36:11Z
Гороскоп на 3 сентября: кто из знаков Зодиака получит неожиданное предложение
Comments UA
2025-09-02T18:00:02Z
Украина под новой атакой "Шахедов": в Киеве прогремели взрывы, детали
Фокус
2025-09-02T17:27:09Z
Гороскоп на воскресенье 24 августа 2025 года
UAToday
2025-08-23T17:03:57Z
В районе Доброполья россияне в окружении - ВСУ
Корреспондент
2025-08-24T11:51:58Z
ВСУ сорвали попытку наступления россиян на Донбассе
Корреспондент
2025-08-23T18:06:25Z
Если скрипящий пол сводит с ума: несколько уловок для избавления от проблемы
Знай
2025-09-02T16:51:34Z
Можно ли провозить консервацию за границу: что нужно знать любителям бабушкиных закруток
Знай
2025-09-02T16:21:18Z
Паста с карамелизированным луком: когда нужно накормить семью быстро, сытно и недорого, рецепт
Знай
2025-09-02T15:51:40Z
Гороскоп на 3 сентября: избегайте чрезмерных физических нагрузок
Новости Украины
2025-09-02T15:12:33Z
Томатное варенье с мятой: оригинальный рецепт удивит всю семью
Telegraf
2025-09-02T15:09:36Z
Сентябрьские заготовки: что заморозить сейчас, чтобы зимой иметь свежие овощи и фрукты
TSN
2025-09-02T15:06:12Z
Навлечете серьезные проблемы: 5 вещей, о которых нельзя рассказывать посторонним
Знай
2025-09-02T14:51:08Z
Гороскоп на 3 сентября: Тельцов ожидает судьбоносная встреча, а Весов — кризис в отношениях
Telegraf
2025-09-02T14:03:33Z
Какие ягодные кусты высаживают в сентябре: успеют укорениться до морозов и подарят богатый урожай
Gazeta UA
2025-09-02T13:42:31Z
Конец эпохи ветряных турбин: что такое Hercules, производящий 5000 кВтч в домашних условиях
Фокус
2025-08-21T09:57:46Z
Україна збільшила експорт довгого прокату
AgroNews
2025-09-02T18:15:49Z
"Ядерный гриб" появился над Днепром и испугал горожан: почему возникает это природное явление
Telegraf
2025-09-02T17:03:12Z
Учені розкрили секрет смаку шоколаду
AgroNews
2025-09-02T16:15:42Z
Инсайдер: Ребут Saints Row переписывали минимум три раза из-за «политкорректности» THQ Nordic
GameMag
2025-09-02T15:48:03Z
Аккумулятор на 6000 мАч, крупный дисплей и цена всего $109: чем удивил новый Xiaomi
Фокус
2025-09-02T15:06:44Z
ПриватБанк обновил мобильное приложение: что изменилось для пользователей “Приват24”
Знай
2025-09-02T15:06:06Z
Ученые предупреждают об апокалипсисе планет через черные дыры: что показало новое исследование
Comments UA
2025-09-02T15:00:45Z
"Это была ниша, которой почти никто серьезно не занимался" - Станислав Ермолов создал украинский продукт для восстановления данных мирового уровня
Gazeta UA
2025-09-02T14:21:44Z
Владислав Ванат может открыть для себя страницу европейского футбола
Корреспондент
2025-08-24T14:27:41Z
Дочь функционера ФБУ выиграла чемпионат Европы в составе сборной Испании
Корреспондент
2025-08-24T00:00:57Z
Где будет Зинченко: возникает вопрос к Артете, который не берет его играть
Корреспондент
2025-08-23T16:18:54Z
Ибеабучи триумфально вернулся на ринг и бросил вызов Усику
Корреспондент
2025-08-24T08:12:20Z
53-летний Дуэйн Джонсон ошеломил кардинальным похудением ради роли в новой ленте с Усиком
TSN
2025-09-02T17:06:31Z
В сборной Украины прогремел скандал перед матчем с Францией
Telegraf
2025-09-02T15:21:11Z
Шахтер планирует трансфер 18-летнего нападающего из Бразилии
Корреспондент
2025-08-23T18:48:02Z
Украинские гребчихи стали чемпионами мира
Корреспондент
2025-08-23T13:51:10Z
Свитолина раскрыла причины отказа от участия в миксте на US Open-2025
Корреспондент
2025-08-23T11:27:39Z