/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2Facbe9f8a258d5657246f341ca77de515.jpg)
Ніхто не купує електричний Dodge Charger, тому виробник різко знижує його ціну
Зазвичай автовиробники щороку підвищують ціни на свої моделі, але Dodge вчинив інакше з електричним Charger Daytona для 2026 року. Ця модель, яка мала стати початком нової ери електром’язових автомобілів, зазнала значних змін у ціновій політиці через низький попит.Dodge спочатку представив Charger Daytona у версіях R/T та Scat Pack, але згодом вирішив припинити виробництво R/T через низький попит. Таким чином, єдиною доступною електричною версією залишився Scat Pack за $64 995. Тепер ціну буде знижено на 8,3%, що свідчить про проблеми з популярністю моделі.Цікаво, що Scat Pack пропонує потужність 670 к.с., тоді як R/T мав лише 496 к.с., але це не врятувало ситуацію. Джерела повідомляють, що власники вже стикаються з численними проблемами, що ще більше ускладнює продажі.Зниження ціни не компенсує втрату державних стимулів для електромобілів. Після повернення Дональда Трампа на пост президента США було скасовано федеральну програму пільг для електрокарів, яка передбачала знижку $7500 при лізингу. Це робить покупку Charger Daytona менш вигідною для потенційних клієнтів.Scat Pack залишається дорожчим за нову версію Charger Sixpack з турбованим шестициліндровим двигуном, яка коштує від $54 995 і видає 550 к.с. Для прихильників класичних м’язових автомобілів Sixpack є очевидним вибором, але для тих, хто цінує максимальну продуктивність, електричний Scat Pack може бути цікавим варіантом, незважаючи на вищу ціну.Ці зміни вказують на складний перехід автовиробників до електромобілів, особливо у сегменті, де традиційні двигуни залишаються дуже популярними. Dodge, схоже, намагається адаптуватися до ринкових реалій, але успіх цієї стратегії залежатиме від того, чи зможуть вони переконати покупців у перевагах електричних моделей.