/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F33%2Fe964e878168421f6eb209f58734dca64.jpg)
Терміново для клієнтів Ощадбанку: кому потрібно забрати гроші до кінця вересня
У державній фінустанові Ощадбанк радять клієнтам забрати вклади до 30 вересня.
Як передає "Хвиля", про це повідомила прес-служба банку.
Клієнти Ощадбанку, чиї банківські картки не використовувалися для операцій протягом трьох років, зобов'язані до кінця вересня 2025 року з'явитися до банківського відділення. Мета візиту – зняття коштів з розрахункових та депозитних рахунків, а також оновлення особистих даних та проходження повторної ідентифікації.
"До 30 вересня 2025 року вам необхідно відвідати АТ "Ощадбанк", щоб отримати кошти за поточними та депозитними рахунками, операції за якими не здійснювалися протягом трьох років і більше, а також актуалізувати ідентифікаційні дані та здійснити верифікацію", - йдеться у повідомленні.
При цьому при зверненні до Ощадбанку клієнт повинен мати при собі такі документи:
- паспорт громадянина;
- документ про надання ідентифікаційного номера платника податків (ідентифікаційний код).
Банк попередив, що якщо клієнти проігнорують цю вимогу і не з'являться у відділення до зазначеного терміну, з 1 жовтня 2025 року на них чекають неприємні зміни:
- кошти на рахунках отримають статус "заморожених депозитів"
- банк почне стягувати комісійні платежі обслуговування таких "нерухомих" вкладів.
В Ощадбанку також підкреслили, що йдеться про комісійну винагороду за ведення нерухомих вкладів (крім арештованих вкладів та частково виплачених вкладів у спадок) для поточних рахунків фізосіб у гривні та комісійну винагороду за ведення нерухомих вкладів для депозитних рахунків для депозитів не можуть бути ідентифіковані через відсутність у Ощадбанку повних, достовірних чи коректних даних, необхідних для ідентифікації).
Раніше українцям розповіли, як зняти пенсію із картки Ощадбанку без комісії.