/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F4490c35b9b8b180004eb2b76ce3e8953.jpg)
BMW тихенько представив нову емблему, і майже ніхто цього не помітив
BMW представила оновлену версію своєї знаменитої пропелерної емблеми. Новий, більш сучасний логотип позбувся одного з хромованих кілець, що робить його простішим та відповіднішим сучасним тенденціям дизайну. Вперше оновлений знак можна побачити на новій електричній моделі iX3, яка дебютувала на автосалоні в Мюнхені.Електричний iX3 на Мюнхенському автосалоні познайомив нас з дизайнерською мовою Neue Klasse від BMW. Хоча основна увага прикута до решітки радіатора та оптики, які нагадують моделі 1960-1980-х років, існує ще одна менш помітна деталь, яка також з’явиться на майбутніх автомобілях бренду.Мова йде про знамениту пропелерну емблему, яка прикрашає передню та задню частини кожного BMW, а також розміщена на центральних кришках коліс та кермі. Дизайнери з Мюнхена не стали починати з нуля, але надали іконічному знаку легкий фейсліфтинг, який робить його сучаснішим та краще підходить до сучасних ліній електричного кросовера iX3.Змін не дуже багато. Емблема все ще містить синьо-білий пропелер, який відсилає до авіаційного минулого виробника, оточений чорним обідком з ініціалами компанії.Однак, якщо уважно подивитися на порівняння старих і нових логотипів BMW, можна помітити, що версія 2026 року має менше хрому. Обидва мають зовнішнє хромоване кільце, але новий логотип позбувся внутрішнього хромованого кільця, яке відділяло чорний обідок від синьо-білого пропелера у попередньої версії.Також зникли горизонтальні та вертикальні хромовані смуги, що розділяли сині та білі сектори. Той хром, що залишився, тепер має димчастий вигляд, що додає сучасності. Для iX3 BMW також відмовилася від синього зовнішнього обідка, який використовується на інших електричних моделях, таких як iX1.Крім того, літери “BMW” стали тоншими, чорна секція тепер має матове, а не глянцеве покриття, а сама емблема стала пласкішою. Результат виглядає дуже вдалим, особливо на тлі подібних оновлень логотипів від VW та Porsche.BMW вже оновлювала свій логотип п’ять років тому, щоб надати йому більш сучасного вигляду, але тоді нова версія використовувалася лише в маркетингових активностях, тоді як на серійних моделях залишався фізичний знак з великою кількістю хрому.Цікаво, яку думку мають шанувальники бренду: чи віддають вони перевагу старій емблемі, чи вважають, що BMW зробила достатньо для оновлення, або, можливо, вважають, що дизайнерська революція Neue Klasse заслуговувала більш радикального переосмислення логотипу?Фото: Stefan Baldauf & Guido ten BrinkОновлення логотипу BMW відбувається в контексті загальної тенденції до спрощення корпоративної символіки. Багато автовиробників останнім часом відмовляються від надмірних деталей у своїх емблемах, надаючи перевагу чистішим та більш мінімалістичним формам. Це дозволяє краще адаптувати бренд до цифрового середовища та сучасних дизайнерських тенденцій. Зміни в логотипі BMW, хоч і непомітні на перший погляд, демонструють увагу компанії до деталей та прагнення до постійного вдосконалення навіть таких, здавалося б, незмінних елементів, як корпоративна символіка.