У конкурсі на київську цифру переміг Перший міський
Національна рада з питань телебачення та радіомовлення визначила переможцем у конкурсі на київський мультиплекс ТРК «Експрес-інформ» (43 ТРК) «Перший міський канал» з Одеси. Таке рішення регулятор прийняв 11 вересня.
За умовами конкурсу, трансляція 24 години на добу. Ретрансляція заборонена. До конкурсу допущені три компанії.
Марія Тарасова, головна редакторка «Першого міського», розказала, що планує створити київський міський: «Ми не спиняли мовлення ні на день. ми показуємо виключно свій контент міської тематики. У нас є концепція міського каналу і розуміємо, що його можна поширювати на інші міста». Вона додала, що з рекламним контентом у Одесі складно, але у столиці є більше можливостей. У штаті каналу менше 100 людей. над новим каналом, за її словами, мали працювати ті, хто живе у Києві.
Цей канал підтримала більшість членів Нацради.
Також на місце у мультиплексі претендував ТОВ «Телерадіокомпанія «НБМ». «У нас назбиралось багато матеріалів, ми маємо потужний колектив, що можемо показати глядачу більше. Ми хочемо наближати перемогу, бо люди нам довіряють і хочуть нас бачити», - сказав очільник каналу Володимир Мжельський.
Він згадав про проєкти з військовими. Також, за його словами, після обстрілу канал хоче відновити студію і виходити з випусками новин.
«Ми мовитимемо не лише про війну, а й на загальну тематику», - додав він. Також він сказав, що канал заточений на виробництво регіонального продукту. Минулого року ми брали участь у конкурсі з цією концепцію на МХ-1. Заступник Нацради Олег Черниш цікавився чи все добре у компанії з фінансами. Володимир Мжельський сказав, що на запуск каналу гроші є. За його словами, у компанії працює половини сотні людей.
Керівник ТОВ «Караван-ТВ» (канал телемагазинів «Караван TV»)
Олег Савенко зазначив, що хоче повернутись у київську цифру. «Ми з радістю розміщуватимемо рекламу інших учасників ринку телеторгівлі», - сказав він
Свою позицію під час голосування обґрунтував лише Олег Черниш. Він сказав, що усвідомлює, що канали-телеторгівлі хороші платники за трансляцію, але він підтримує мовників, які пропонують загальний формат.
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.
Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.