/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2Ff5b7c5cc2f2dd56888a3b77f55b49272.jpg)
КОмпанія і кАмпанія – чи однакове значення у цих слів, чи просто граматична помилка
Про різницю між словами "кампанія" і "компанія", розповідає 24 Канал, посилаючись на блог філологині Ольги Лещименко.
Яка різниця між кОмпанією і кАмпанією?
Ці два слова дуже схожі за звучанням, а тому можуть спровокувати плутанину, чи це не граматична помилка і повторюваність одного й того ж слова.
Отож, чи різняться ці слова – "кАмпанія" чи "кОмпанія", чи мають одне значення? Особливо у реченні – "рекламна кОмпанія розпочала рекламну кАмпанію". Хоч вони і дуже схожі на слух, але зовсім різні за змістом.
І тут слід пояснити, у яких випадках ми пишемо слово через літеру "а" та літеру "о".
Слово "кАмпанія" походить від латинського campania – "похід, військова операція". А тому воно означає дію, рух чи певну подію, низку подію – розпочалася виборча кАмпанія.
У сучасній мові – це організована діяльність, заходи з певною метою:
- виборча кампанія,
- рекламна кампанія,
- інформаційна кампанія.
Слово "кОмпанія" походить від французького compagnie – "товариство, група людей". У сучасному світі воно означає спільноту людей, які займаються певною спільною діяльністю чи мають спільні інтереси.
Може означати:
- фірму, підприємство, установу, організацію (наприклад, ІТ-компанія),
- групу друзів (весела компанія).
Тобто, це слово про зв’язки, про людей, про структуру – як коло, як система, що функціонує або просто проводить час разом.
Тому логіка поєднання цих слів цілком зрозуміла – група / спільнота людей (кОмпанія) організовує певну діяльність /подію (кАмпанію).
Кампанія чи компанія: дивіться відео
Подібна плутанина може виникати зі словами "тираж" і "наклад"– чи позначають вони одне і те саме. Вивчайте і розумійте українську мову! Горіть українською!