Розробники «S.T.A.L.K.E.R. 2» та ДСНС запустили спільну інформаційну кампанію про мінну небезпеку
Державна служба України з надзвичайних ситуацій (ДСНС) та творці української гри «S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля» запустили спільну інформаційну кампанію про мінну небезпеку. Про це повідомила комунікаційна команда ДСНС.
У відео головний персонаж гри — сталкер Скіф — дав інструкції про дії при виявленні підозрілих предметів — не підходити, не торкатися, діяти обережно, а при виявленні загрози повертатися назад тим самим шляхом і телефонувати 101.
У ДСНС нагадали, що близько 23% території України залишаються потенційно небезпечними через мінування та забруднення вибухонебезпечними предметами, а на повне очищення територій підуть десятки років.
За даними дослідження, проведеного ЮНІСЕФ та Rating Group, 53% українських підлітків схильні до небезпечної поведінки, хоча добре поінформовані про ризики, пов’язані з мінами та іншими вибухонебезпечними предметами. Найбільш ризикованою групою є хлопці 14–17 років, які більше часу проводять поза домом, досліджуючи нові, у тому числі потенційно небезпечні території.
«Ми розуміємо, що до підлітків та молоді потрібно шукати нові, сучасні підходи в комунікації. Саме тому інтеграція зі "S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl" — це спосіб говорити про серйозну загрозу на мові, зрозумілій і прийнятній для підлітків. Замість лекцій або брошур чи листівок — занурення у знайомий, захопливий віртуальний світ, де теми виживання, небезпеки та обережності вже органічно вплетені в сюжет. Це дозволить не просто "почути" правила, а відчути їхню важливість у контексті, який близький молодому поколінню», — сказав заступник голови ДСНС України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Роман Примуш.
Як зауважили в ДСНС, події гри розгортаються у Чорнобильській зоні відчуження, що в реальності була тимчасово окупована та замінована, тож вона стала доречною локацією для демонстрації правил поведінки в небезпечних умовах.
«Тема мінної безпеки виходить далеко за межі ігор і стосується щоденного життя мільйонів українців. Ми долучилися до цієї ініціативи, бо мінна небезпека — це виклик, з яким стикаються наші родини, друзі, діти. Це не щось далеке, це реальність, у якій ми всі живемо. Для нас було важливо зробити свій внесок, тому ми дякуємо ДСНС України за можливість стати частиною цього проєкту. Віримо, що разом допоможемо зберегти найдорожче — життя та безпеку», — зазначили у команді розробників «S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl».
ДСНС закликає батьків, вчителів та громадських діячів поширювати інформацію про правила поводження з вибухонебезпечними предметами та підтримувати ініціативи, що рятують життя.
Нагадаємо, гра «S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля» вийшла 20 листопада минулого року. Через кілька годин після релізу в неї одночасно грали понад 100 тисяч людей. За два дні після виходу було продано 1 мільйон копій відеогри.
Як повідомляв MediaSapiens, у геймплеї «S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля» можна почути окремі фрагменти й епізоди українських подкастерів.
У грудні 2024 року стало відомо, що українська відеогра «S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl» від розробників GSC Game World веде переговори щодо екранізації з Netflix.
Читайте також:
- Не твій, от ти й бісишся. Як росіяни реагують на S.T.A.L.K.E.R. 2
- «S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля»: українська відеогра, яку чекають у всьому світі
Фото: скриншот з відео ДСНС та «S.T.A.L.K.E.R. 2»
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.