/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F135%2F75f9f64a9b90039dd226d3b9b46f19b9.jpg)
Від 480 000 євро: гібридний суперкар Ferrari 849 Testarossa показали офіційно
Компанія Ferrari відродила славетне ім’я Testarossa. Нова гібридна модель Ferrari 849 Testarossa є варіантом модернізації гіперкара SF90 Stradale зразка 2019 року.На жаль, зовнішньої схожості зі старою Testarossa немає. В результаті всіх хитрощів притискна сила на швидкості 250 км/год досягає 415 кг, що на 15% більше, ніж у моделі SF90 Stradale (390 кг). Розвинена система повітрозабірників забезпечує збільшений на 30% потік повітря до радіаторів та інтеркулерів, площа яких зросла на 18%.Нова Testarossa має довжину 4718 мм, ширину 2304 мм та колісну базу 2650 мм. Висота купе – 1225 мм, а спайдера – 1186 мм. Останній має твердий верх з електроприводом, який можна трансформувати за 14 секунд на швидкості до 45 км/год.Гібридна силова установка перейшла на Ferrari 849 Testarossa із SF90 майже без змін. У межах бази встановлено бітурбомотор V8 4.0 сімейства F154. Він був в черговий раз доопрацьований і посилений, а головним нововведенням стали збільшені турбокомпресори.В результаті віддача зросла з 780 к.с. та 800 Нм до 830 к.с. та 842 Нм. Примітно, що вперше в історії Ferrari для виробництва двигуна використовується алюмінієва вторинна сировина. ДВЗ, як і раніше, приводить задні колеса через восьмиступінчастий «робот» з двома зчепленнями.Електрична частина гібридної системи не змінилася. Усього є три електромотори: один встановлений між бензиновим двигуном і коробкою передач, а ще два – на передніх колесах, причому вони мають незалежну систему керування, що дозволяє реалізувати систему зміни вектора тяги.Сукупна потужність електродвигунів – 220 к.с., але на чистій електротязі в режимі eDrive працюють тільки передні двигуни потужністю 163 к.с. Тобто Testarossa перетворюється на передньопривідний електромобіль із паспортним запасом ходу 25 км – на стільки вистачить батареї ємністю 7,45 кВт*год. Також електромотори забезпечують задній хід.Пікова віддача силової установки у Ferrari – 1050 к.с. проти 1000 к.с. у SF90 Stradale. Розгін до 100 км/год займає 2,3 с, а прискорення до 200 км/год триває лише 6,35 с. Новий гіперкар Ferrari 849 Testarossa коштує щонайменше 480 тисяч євро, прийом замовлень вже відкритий.Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, гібридні Ferrari обійшли за продажами суперкари з ДВЗ.