/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F69%2F1b01e19e83004c7722b52128851709e3.jpg)
КИЇВХЛІБ презентував перший в Україні музичний кліп-рекламу хліба
ALVIVA GROUP, найбільший виробник хлібобулочної продукції в Україні, презентував масштабну рекламну кампанію продуктової лінійки SUPER TOAST під слоганом «СуперХліб! СуперХіт! SUPER TOAST від КИЇВХЛІБ!». Мета кампанії — показати сучасний хліб як стильний, надихаючий продукт і драйвер гарного настрою на щодень, а також залучити молоду аудиторію.
В основі креативної концепції — перепозиціонування SUPER TOAST із тостового хліба на «дофамінове» джерело кулінарного натхнення. У центрі комунікації — музичний ролик-мюзикл, який виводить хліб на перший план як символ супернастрою для сніданків, ланчів та перекусів вдома, в офісі чи на ходу. Атмосфера ролика — сонячний ранок, родинні приготування, танці, усмішки та легкість, епіцентром яких є SUPER TOAST.
«Дофаміновий настрій — саме те, що має виникати при перегляді нашого нового рекламного ролику. І щоб досягти цього ефекту ми заміксували такі елементи, як танцювальний ритм, просту мелодію, зрозумілий текст, сонячну локацію, багато макрокадрів смачної їжі, гумор, щирі посмішки та залученість родини до спільного приготування сніданку. Завдяки цьому нам вдалося створити справжній 45-секундний “дофаміновий” хіт… До речі, спеціально до цієї рекламної кампанії бренд SUPER TOAST отримав оновлений дизайн та англомовну назву», – коментує Дмитро Данилович, CMO ALVIVA GROUP.
Кампанія «СуперХліб! СуперХіт! SUPER TOAST від КИЇВХЛІБ!» — перший в Україні випадок, коли національний хлібний бренд запускає повноцінний музичний кліп, який одночасно є рекламним роликом, розважальним контентом та добіркою ідей щодо використання продукту.