/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2Fa44ea0625d6525b9454151234ba690e6.jpg)
Найпотужніша модель Audi RS пропонує те, що недоступне навіть BMW M5
Німецький автовиробник Audi тестує прототип електричної версії RS6 e-tron у кузові універсал. Ця модель може отримати потужність до 800 к.с., що робить її найпотужнішою в лінійці S6 e-tron. Одночасно компанія розробляє і нову бензинову версію RS6, що задовольнить прихильників ДВЗ.Більше двадцяти років Audi RS6 поєднує в собі прискорення, повний привід, елегантний дизайн та практичність, залишаючись мрією для багатьох автолюбителів. Починаючи з наступного року, покупці вперше зможуть обирати між електричною та бензиновою версіями.Обидві моделі матимуть значні відмінності в основі. Бензинова версія використовує традиційну платформу, вперше оснащену технологією plug-in hybrid, тоді як електрична модель побудована на платформі PPE від VW Group, яка вже використовується в A6 e-tron, Q6 e-tron та Porsche Macan Electric.Хоча Audi не розкриває детальних технічних характеристик, очікується, що RS6 e-tron зможе розвивати близько 805 к.с. Для порівняння, бензинова версія, ймовірно, матиме близько 750 к.с., але завдяки меншій вазі може показати кращі динамічні характеристики. Електричні конкуренти, такі як Xiaomi SU7 та Porsche Taycan, вже пропонують понад 1500 к.с., тоді як BMW i5 M60 обмежується 593 к.с.Обидві версії отримають розширені колісні арки порівняно зі звичайними A6/S6, але матимуть істотні відмінності в дизайні. Електрична модель має роздільні фари та закриту решітку радіатора, тоді як бензинова оснащена класичною решіткою та більшими повітрозабірниками. Ззаду бензинова версія відрізняється характерними вусами задніх ліхтарів.Передбачається, що RS6 e-tron з’явиться першою, а бензинова версія вийде пізніше у 2026 році. Обидві моделі будуть доступні у кузовах седан та універсал.Цікаво, що паралельний розвиток електричних та гібридних технологій у Audi демонструє гнучкість підходу до майбутнього автомобільної індустрії. Виробник намагається задовольнити різні потреби клієнтів, пропонуючи високопродуктивні варіанти незалежно від типу силової установки. Це також підкреслює зростаючу конкуренцію серед німецьких преміум-брендів у сфері електромобілів, де кожен намагається запропонувати унікальні переваги.