/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2Fd0bd1f66af98b4d346136d1ba97c9856.jpg)
Його Corvette C8 за $140 тисяч загорівся на заправці, і він не єдиний у такій ситуації
Відео, опубліковане в мережі, демонструє момент, коли Corvette Z06 спалахнув під час заправки паливом. Вважається, що пари бензину були рознесені вентилятором охолодження на гарячий двигун автомобіля C8. GM вже минулого місяця зупинила продажі моделей Z06 та ZR1, однак це не стосується версій E-Ray та Stingray.Коли GM почала розробку першого серійного Corvette з центральним розташуванням двигуна, вона орієнтувалася на такі спортивні автомобілі, як Ferrari 458. Однак Corvette також успадкував одну з менш бажаних характеристик Ferrari — схильність до спалахів. Нове відео свідчить про те, що саме це сталося з невдалим Z06.Шон Коннер заправляв свій Corvette Z06 3LZ 2024 року на АЗС у червні, коли його спортивний автомобіль потужністю 670 к.с. раптово загорівся. Вогонь поширився настільки швидко, що він нічого не зміг зробити для порятунку автомобіля, який був повністю знищений.Це не єдиний випадок із серії C8, який зазнав вогняної долі. Численні публікації в соціальних мережах із зображеннями розплавлених Corvette доводять, що проблема не обмежується його Z06. За повідомленнями, один із власних автомобілів GM також був знищений.GM тимчасово призупинила продажі деяких нових моделей Corvette минулого місяця та ініціювала відкликання понад 23 000 автомобілів моделей 2023–2026 років через конструктивний недолік, який може робити заправку смертельно небезпечною. Якщо пари палива або розлитий бензин потрапляють поблизу вентилятора охолодження, вони можуть всмоктуватися в гарячий відсік двигуна, що призводить до займання. Це стосується лише моделей Z06 з плоским колінвалом та турбованого ZR1.Chevrolet вже розробив захисний екран, який запобігає потраплянню розлитого бензину на двигун, проте потрібно завершити узгодження з постачальниками та організувати дистрибуцію деталі, ймовірно, протягом наступних кількох тижнів.Звичайні Stingray та повнопривідний гібрид E-Ray, які використовують двигун LT2, а не LT6 та LT7, як у Z06 та ZR1, не мають такого ж ризику пожежі й не входять до програми відкликання.GM уже радить власникам Corvette через інструкцію C8 не натискати повторно на курок після його відключення та завжди чекати п’ять секунд після витягування сопла, щоб уникнути крапель палива. Один із власників у соціальних мережах написав, що насос, яким він користувався, не вимкнувся, що призвело до займання автомобіля.Ferrari була змушена відкликати понад 1000 ранніх прикладів 458 Italia у 2010 році після низки пожеж. Проблема була пов’язана з перегрітим клеєм, використаним на крилах, хоча Ferrari стверджувала, що ризик існував лише для автомобілів, які експлуатувалися в екстремальних умовах. Через кілька років California T та наступник 458, 488 GTB, також були відкликані через аналогічні проблеми.Ця ситуація з Corvette нагадує про те, наскільки важливими є інженерні рішення та оперативна реакція виробників на потенційні загрози. Хоча GM вжила заходів, подібні інциденти можуть вплинути на довіру споживачів до високопродуктивних моделей, особливо коли йдеться про безпеку. Швидке впровадження виправлення може допомогти відновити впевненість у марці, але історія Ferrari показує, що такі проблеми іноді мають повторюватися у різних формах.