Buick офіційно представив флагманський седан Electra
Американський концерн General Motors продовжує зміцнення своїх позицій на китайському ринку, що динамічно розвивається. Важливим кроком цього шляху стала презентація флагмана нового суббренду компанії Buick – Electra L7. Це перша модель у великій родині, яка побудована на новій електрифікованій платформі Xiao Yao, яка призначена для створення гібридних та електричних машин.
Нагадаємо, що дебют суббренду Electra відбувся у квітні нинішнього року та включав презентацію трьох прототипів майбутніх моделей у найбільш популярних у Китаї сегментах – седан, SUV та мінівен. А роком раніше було представлено концептуальний седан Buick Electra L, який послужив прообразом серійного Electra L7.
Модель багато в чому зберігає дизайн концепту, хоч деякі елементи оптимізовані для серійної версії. Серійна версія отримала іншу світлотехніку, плоскі ручки дверей і традиційні бічні дзеркала заднього виду.
L7 має силует фастбека і має габаритні розміри 5032 мм завдовжки, 1952 мм завширшки та 1500 мм заввишки. Колісна база завбільшки 3 м забезпечує просторий простір салону.
Інтер’єр L7 виконаний у стилістиці мінімалізму. У салоні встановлені два екрани: шкала приладів та сенсорний дисплей інфо-розважальної системи. Фізичні органи керування обмежені кількома кнопками на нижній консолі та рульовому колесі, на якому, як і раніше, збереглися багатофункціональні підкермові перемикачі, у тому числі для керування коробкою передач. Для обробки використано шкіру Nappa. Переднє пасажирське крісло оснащене функцією “невагомості”, а спинка має діапазон регулювання кута нахилу до 120 градусів. Аудіосистема Buick Sound з 27 динаміками включає динаміки в підголів’ях та систему активного шумоподавлення.
Electra L7 також оснащений величезним 50-дюймовим проєкційним дисплеєм доповненої реальності та безліччю функцій на базі штучного інтелекту. Все це працює на базі чіпа Qualcomm 8775, що підтримує передні інформаційно-розважальні системи та підключення до Інтернету. Технології допомоги водієві розроблені китайською компанією Momenta, яка створила комплекс передових систем ADAS на основі лідара.
На момент запуску Electra L7 буде запропоновано з гібридним силовим агрегатом. Він оснащений 1,5-літровим турбованим двигуном SAIC потужністю 115 кВт/156 к.с. і крутним моментом 230 Нм. ДВЗ виконує функцію генератора для підзарядки літій-залізо-фосфатної акумуляторної батареї місткістю 40,2 кВт-год. У рух Electra L7 наводиться електродвигуном потужністю 252 кВт/343 к.с., який, за заявою Buick, забезпечує продуктивність, порівнянну з 3-літровим турбованим V6. У режимі EREV Electra L7 розганяється від 0 до 100 км/год за 5,9 секунди і досягає максимальної швидкості 200 км/год.
Electra L7 має запас ходу 1400 км, включаючи до 302 км у режимі електромобіля за циклом CLTC. Середня витрата палива становить лише 0,5 л на 100 км.
Найближчим часом Buick планує представити повністю електричну версію Electra L7. Ця версія буде оснащена акумулятором CATL та електричною архітектурою на 900 В, що забезпечить підтримку надшвидкої зарядки. За оцінками GM система зможе збільшити запас ходу до 350 км всього за 10 хвилин.
Вартість новинки складе приблизно 300 000 юанів ($41 800). Старт продажів запланований на 28 вересня, а перші товарні екземпляри клієнту зможуть отримати у четвертому кварталі цього року. Як і інші моделі Electra, седан L7 продаватиметься виключно в Китаї. Виробництво новинки буде організовано на заводі спільного підприємства SAIC-GM в Вухані.