/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F34330af023f6cbb45937b39fb156db37.jpg)
Dacia перетворила Duster на пікап, але забула про вантажну платформу
Dacia представила в Румунії нову версію популярного позашляховика Duster у вигляді чотиримісного пікапа з двома рядами сидінь. Ця модель, розроблена спільно з румунською компанією Romturingia, відрізняється компактними розмірами та обмеженою вантажопідйомністю.Пікап зберігає основний дизайн Duster, але має скорочену задню частину з пластиковою обробкою кузова та спеціальними кріпленнями для вантажу. Довжина вантажного відсіку становить 1050 мм, ширина — 1000 мм, а максимальне навантаження — 430 кг. Задній ряд сидінь обладнаний центральним підлокітником для комфорту пасажирів.Модель пропонується у комплектаціях Expression, Extreme та Journey з гібридними силовими агрегатами: mild-hybrid 130 з повним приводом або передньопривідний Hybrid 140. Габарити залишаються такими ж, як у звичайного Duster, що робить пікап компактним, але обмежує його практичність для комерційного використання.У Великій Британії Dacia пропонує версію Duster Cargo — фургон із дерев’яною підлогою, сітчастою перегородкою та можливістю перевезення вантажів об’ємом понад 1000 літрів. Ця модель доступна у комплектації Expression з гібридними двигунами mild-hybrid 130 4×4 або hybrid 155.Duster Pick-Up вже доступний у Румунії від 25 983 євро без ПДВ, тоді як стандартний Duster коштує від 17 200 євро. У Великій Британії Duster Cargo можна замовити від 22 995 фунтів для версії mild-hybrid 130 4×4. Наразі невідомо, чи з’явиться пікап на інших ринках.Попри компактні розміри, нова модель може знайти свою аудиторію серед тих, хто шукає універсальний автомобіль для міста та легких перевезень. Однак обмежений вантажний простір та відсутність потужних нефібридних двигунів можуть стати серйозними недоліками для потенційних покупців. Dacia продовжує експериментувати з різними типами кузовів, намагаючись поєднати доступність та функціональність.