/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2Fe453180c448e95fabda76924badc022f.jpg)
YouTube представив нові функції — що зміниться для блогерів
YouTube відзначає 20 років і презентує на Made on YouTube нові інструменти для створення, взаємодії та монетизації контенту. Платформа наголошує, що економіка креаторів зростає — за останні чотири роки авторам, артистам і медіакомпаніям виплачено понад 100 млрд доларів.
Про це йдеться в офіційному блозі YouTube.
Які нові продукти підготував YouTube для авторів
YouTube підкреслює, що будь-хто з ідеєю — від індивідуальних авторів до студій і брендів — може стати креатором і перетворити хобі на бізнес.
"Ми не просто створили платформу. Ми побудували економіку", — зазначив генеральний директор YouTube Ніл Мохан.
Він також підкреслив, що ШІ має посилювати людську творчість, а майбутнє індустрії належить саме креаторам.
У YouTube Shorts почали інтегрувати Google DeepMind Veo 3 Fast — для безплатного створення фонів для відео та кліпів зі звуком. Також тепер автори контенту зможуть виявляти й керувати створеними ШІ відео, які використовують їхню зовнішність.
В прямих трансляціях з'являться нові способи взаємодії з наявною аудиторією, залучення нових глядачів і краща монетизація потоків.
В YouTube Music з'явиться можливість створювати зворотні відліки до релізів та взаємодіяти з топовими шанувальниками, пропонуючи їм ексклюзивний мерч, відео з подякою, бекстейдж і контент лише для фанів.
Як зазначає керівництво YouTube, їхня головна мета — дати авторам інструменти для історій, спільнот і сталого заробітку.