/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F68%2F8326401e36951c22039acad5c9700020.jpg)
Продажі свіжих молочних продуктів вдається утримувати завдяки акціям
Продажі свіжих молочних продуктів вдається утримувати завдяки акціям
Торгівля свіжими молочними продуктами в Україні активізувалася на початку осені.
Про це повідомляє «Інфагро».
«Зростання цін на окремі позиції поки що не стало серйозною перепоною для продажів, однак більшість торгових обсягів утримується завдяки акціям, яких не стає менше», — зазначають аналітики.
Як і очікувалося, провідним виробникам вдалося домовитися з торговими мережами про перегляд цін. У середині вересня у прайсах уже зафіксоване підвищення вартості на базові категорії молочних продуктів, і до нового рівня цін поступово приєднуються менші виробники.
Водночас практика акцій зі знижками до 20% залишається популярною серед продавців, що дозволяє утримувати попит навіть на тлі зростання вартості.
«Позитивною динамікою вирізняється і експорт: у серпні він продовжив зростати. Найбільші обсяги сформували постачання ультрапастеризованого молока, а також кисломолочного сиру. Значна частина цієї продукції надходить до країн ЄС, зокрема Німеччини, хоча основним імпортером українських молокопродуктів залишається Молдова», — додають фахівці.
На відміну від експорту, імпорт молока до України залишається мінімальним. Проте суттєвими залишаються обсяги ввезення йогуртів та сирів. Найактивніше на українському ринку свіжих молокопродуктів традиційно працюють польські постачальники.
«Таким чином, попри зростання цін, український ринок свіжих молочних продуктів залишається динамічним, але й надалі буде залежати від гнучкої цінової політики й акційної активності виробників», — резюмують фахівці.