/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F103%2F162ec2d015e32cd222bcca7456ead9aa.jpg)
BYD презентував платформу для електробусів третього покоління
Днями компанія BYD провела презентацію інноваційної платформи e-Bus Platform 3.0 для електробусів третьої генерації. Вперше в автобусній індустрії тут використано 1000-вольтну архітектуру, яка живить трансмісію, електроніку та допоміжні системи. Раніше вона вже була застосована на легкових моделях BYD – Tang EV та Han EV.
Першим електробусом на новій платформі стала 11-метрова міжміська модель C11. Завдяки модульній конструкції, машина може оснащувати акумуляторними батареями Blade (від BorgWarner) ємністю від 184 до 593 кВт.год, що забезпечує запас ходу від 220 до 730 км.
Технологія Cell-to-Chassis (CТС) дозволила розмістити батареї між осями, що збільшило жорсткість шасі та зменшило його висоту. За заявою фірми, це найтонша у світі акумуляторна система для електробусів.
Платформа використовує силову електроніку на основі карбіду кремнію та новий блок терморегулювання «7 в 1». За даними BYD, ці оновлення знижують енергоспоживання до 18% та збільшують запас ходу на 50–80 км під час роботи в холодну пору.
e-Bus Platform 3.0 включає систему допомоги водієві в разі втрати свідомості -Driver Disability Assistance 2.0. Вона дозволяє пасажирам зупинити транспортний засіб за допомогою аварійної кнопки на панелі приладів. В оснащення також входять система стабілізації при розриві шин на швидкості до 100 км/год, інтелектуальне управління крутним моментом (iTAC) та активна підвіска на одній або обох осях.