/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F5135bd2d0841520ecbdc9ded8b22b73b.jpg)
Honda створює електричний велосипед для дорослих, але заряджання викликає сумніви
Компанія Honda, яка революціонізувала мотоіндустрію у 1960-1970-х роках, нарешті представла свій перший серійний електромотоцикл WN7 після тривалого періоду обмежень лише електроскутерами. Ця модель знаменує собою важливий крок японського виробника у світ електромобільності на двох колесах.Мотоцикл виконаний у стилі стритфайтер з характерною мускулатурою та сучасними плоскими поверхнями, що нагадує концепт EV Fun 2024 року. Модель оснащена 5.1-дюймовим LCD-дисплеєм, світлодіодною оптикою та класичним одностороннім маятником, як у легендарного RC30 1987 року.Назва WN7 розшифровується як “Be the Wind” (W), naked (N) та потужнісний клас (7). За даними виробника, модель розвиває 67 к.с. (50 кВт) та 100 Нм крутного моменту, що відповідає потужності 600-кубових бензинових мотоциклів та крутному моменту літрових спортивних моделей.Вага електромотоцикла становить 217 кг, що на 25 кг важче за бензиновий Honda CB750 Hornet. Передбачається версія з обмеженою потужністю для європейської ліцензії категорії A1.Офіційна ємність акумулятора не розголошується, але виробник заявляє про запас ходу понад 130 км на одному заряді. Підтримка швидкої зарядки CCS2 дозволяє зарядити батарею з 20% до 80% за 30 хвилин, а повна зарядка від домашньої станції займає 3 години.Модель вже доступна для попереднього замовлення у Великій Британії з ціною £12,999, що значно перевищує вартість інших електричних та бензинових моделей Honda. Для порівняння, електроскутери компанії коштують £3,299-3,800, бензиновий CB750 Hornet – £7,449, а спортивний CB1000 Hornet SP – £10,099.Конкурентом виступає електричний S2 від LiveWire з запасом ходу до 193 км та ціною £8,799-10,599, що робить WN7 досить дорогим вибором для технологічних ентузіастів.Поява WN7 демонструє, що Honda серйозно налаштована конкурувати на ринку електромотоциклів, незважаючи на високу ціну. Ця модель може стати поворотною точкою для інших традиційних виробників, які досі вагалися з масовим переходом на електропривід у мотоіндустрії. Успіх WN7 на ринку може визначити майбутню стратегію компанії щодо електрифікації всієї лінійки двохколісних транспортних засобів.