Серіал «К.О.Д.» на СТБ та футбол «Пафос» — «Динамо» на «2+2». Як дивилися телеканали 11—17 серпня 2025 року
«Детектор медіа» продовжує публікувати показники панелі телевимірювань Nielsen, надані департаментом досліджень та аналітики Starlight Media. Пропонуємо вашій увазі огляд результатів телеперегляду українських телеканалів, перелік найпопулярніших програм за загальною комерційною та цільовими аудиторіями, показниками медіагруп, дані перегляду марафону «Єдині новини» та короткі висновки щодо прем’єр і трендів споживання телевізійного контенту. Тижневі й місячні огляди читайте тут.
Лідери телеперегляду. Провідні українські телеканали за підсумками 33-го тижня 2025 року (11—17 серпня)
На початку серпня Starlight Media утримувала перше місце серед українських медіагруп із часткою 22,54% (зменшення 4% відносно попереднього тижня). На другому місці — «1+1 Media» з часткою 18,55% (зростання 11%), Inter Media Group — на третьому місці з часткою 6,99% (без змін).
Серед телеканалів першу сходинку мав СТБ з часткою 7,27% (зменшення 7%). На другому місці — ICTV2 з часткою 5,30% (зменшення 5%). Третю сходинку мав Новий канал із часткою 5,30% (зростання 10%).
Четверту позицію утримує канал «2+2» з часткою 4,58% (зростання 14%). На п’ятій сходинці — канал «1+1 Україна» з часткою 4,56% (зростання 17%). Шосту сходинку займає НТН із часткою 3,81% (зростання 6%). На сьомому місці — канал ТЕТ із часткою 3,69% (зростання 6%).
Восьме місце посів канал «Плюс плюс» (2,17%, зростання 22%). На дев’ятій сходинці — канал «Бігуді» (1,98%, без змін). Закриває провідну десятку канал «Оце» (1,13%, зростання 17%).
Головні прем’єри тижня
У цей період майже не було новинок серед українських телеканалів. Однак мовники вже анонсують прем’єри осіннього сезону і першим стартом сезону став новий сезон ранкового зіркового проєкту «Ближче до зірок» на ТЕТ (rat 0,37%, shr 4,05%, 5-те місце в слоті).
Ще однією новинкою була телепрем’єра фентезійного фільму «Фантастичні звірі: Таємниці Дамблдора» на Новому каналі (rat 1,33%, shr 7,15%, 2-ге місце в слоті).
З середини серпня розпочався новий сезон кулінарного проєкту «МастерШеф» на СТБ, а також канали підготували чимало прем’єрного контенту до Дня Незалежності.
Марафон
Показники каналів, які транслюють об’єднаний марафон «Єдині новини», утрималися на рівні 4,35% за комерційною аудиторією віком 18—54 роки у містах із понад 50 тис. жителів і 7,34% за широкою аудиторією 18+ 50 тис.+.
Провідні програми 33-го тижня телеперегляду
Серіал «К.О.Д.» на СТБ декілька тижнів поспіль залишався провідним продуктом тижня (rat 2,14%, shr 9,51%). На другому місці — футбольна трансляція кваліфікаційного матчу-відповіді Ліги чемпіонів між командами «Динамо» (Київ, Україна) та «Пафос» (Кіпр) на «2+2» (rat 1,86%, shr 8,86%). Далі — фільм «Гаррі Поттер і філософський камінь» на Новому каналі (rat 1,83%, shr 8,27%), серіал «Слід» на СТБ (rat 1,78%, shr 11,46%) і ще один фільм «Джек-убивця велетнів» від Нового каналу (rat 1,68%, shr 8,58%).
До десятки найпопулярнішого контенту тижня увійшов кінопоказ: «Ніч у музеї 2» на ТЕТ, «Гаррі Поттер і таємна кімната» на Новому; серіали «Сліпа» на СТБ і «Розтин покаже 2» на ICTV2, а також «Dizel Show» на ICTV2.
Ранжування представлене на основі рейтингів. Десятка виключає дублювання назв, а також продуктів, що тривали менш як 15 хвилин
Лідери за чоловічою аудиторією
Рейтинг програм тижня за чоловічою аудиторією очолила трансляція кваліфікаційного матчу Ліги чемпіонів між командами «Динамо (Київ, Україна) та «Пафос» (Кіпр) на «2+2» (rat 2,2%, shr 11,55%). Далі — фільм «Гаррі Поттер і філософський камінь» на Новому (rat 2,06%, shr 10,15%), серіал «К.О.Д.» на СТБ (rat 2,03%, shr 9,73%), ще фільм на ТЕТ «Мишаче полювання» (rat 1,85%, shr 9,51%). Закриває п’ятірку серіал від ICTV2 «Розтин покаже 2» (rat 1,82%, shr 9,51%).
До десятки також потрапили серіали СТБ «Слід» і «Сліпа», а також кінопоказ: «Гаррі Поттер і таємна кімната» на Новому, «13 район. Ультиматум» і «Термінатор: фатум» на «2+2».
Лідери за жіночою аудиторією
Контент каналу СТБ утримував перші позиції в рейтингу найпопулярніших програм тижня за жіночою аудиторією: серіали «К.О.Д.» (rat 3,12%, shr 12,85%), «Слід» (rat 2,4%, shr 13,43%), «Черговий лікар» (rat 2,07%, shr 8,86%). Також до п’ятірки увійшов кінопоказ: «Скажене весілля 3» на «1+1 Україна» (rat 2,1%, shr 8,97%) і «Шрек 2» на Новому каналі (rat 1,97%, shr 10,96%).
До десятки також потрапив проєкт «Супермама» на СТБ, «Dizel Show» на ICTV2, серіал «NCIS. Полювання на вбивць» на НТН і кінопоказ «Ніч у музеї 2» на ТЕТ і «Джек-вбивця велетнів» на Новому каналі.
Лідери серед молоді
Мультсеріали на «Плюс плюс» очолили рейтинг найпопулярніших програм тижня за молодою аудиторією: «Губка Боб Квадратні Штани» (rat 2,07%, shr 12,04%), «Оггі та кукарачі» (rat 1,93%, shr 11,38%) і «Еббі Хетчер» (rat 1,82%, shr 10,56%). Закривають п’ятірку серіали СТБ: «К.О.Д.» (rat 1,73%, shr 10,8%) і «Сліпа» (rat 1,72%, shr 20,75%).
До провідної десятки потрапив футбольний матч «Пафос» (Кіпр) — «Динамо» (Київ, Україна) на «2+2», ще мультсеріали на «Плюс плюс» «Свинка Пеппа» і «Щенячий патруль», серіал «Сім’я» на «Бігуді», фільм «Гаррі Поттер і таємна кімната» на Новому каналі.
Головне фото: fcdynamo.com
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.
Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.