/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F4b0887b6c2e99fe78384afe9cac833d8.jpg)
Власники Tesla, які переходять на дизельні авто, можуть стати найкумеднішою подією 2025 року
Ще не так давно автовиробники з багаторічною історією намагалися встигати за Tesla, оскільки все більше покупців відмовлялися від автомобілів з ДВЗ на користь електричних моделей каліфорнійського бренду. Однак зараз ситуація змінюється. Свіжі дані свідчать про помітне падіння лояльності до бренду Tesla, причому колишні власники не лише переходять до конкурентних марок, але й іноді повністю відмовляються від електромобілів на користь дизельних пікапів від таких виробників, як Chevrolet та Ford.Нове дослідження від S&P Global показує, що в другому кварталі 2025 року лояльність до бренду Tesla в США впала на 9,4% порівняно з минулим роком, досягнувши 58,1%. Цей показник став нижчим, ніж у Ford (59,6%), але вищим за Chevrolet (58%), Toyota (57,3%), Honda (54,9%) та Mercedes-Benz (54,2%).За даними S&P Global, лояльність до Tesla почала знижуватися на початку цього року, частково через застарілий модельний ряд та залежність лише від двох масових моделей — Model 3 та Model Y. Обидві вони оновлювалися, але їхня основа сягає кількох років тому. Без нових моделей покупці все частіше звертають увагу на конкурентні бренди, які пропонують ширший вибір. Крім того, політичні погляди керівника Ілона Маска відштовхують багатьох клієнтів.Аналітики підкреслюють, що падіння лояльності до Tesla не є просто відмовою від електромобілів, а скоріше відображенням міграції покупців до брендів, які пропонують більш різноманітні моделі та обладнання. BMW, Mercedes-Benz та Toyota є одними з головних переможців, коли покупці седанів та позашляховиків Tesla переходять до них, що підкреслює обмеженість вибору у Tesla.З тих, хто відмовляється від Tesla, 68,9% обрали інший електромобіль як наступний автомобіль у першій половині цього року, що нижче піку в середині 70% у 2023 році. Решта 31,1% змінили тип палива: 28,2% перейшли на гібриди, а неочікувані 2,9% обрали дизель, що є незвичним кроком для колишніх водіїв електромобілів.