/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F209%2Faf5fff4676042c1361f99240b198d550.jpg)
Єврокомісія розглядає пом'якшення правил щодо обов’язкових cookie-банерів на сайтах - Politico
Про це повідомила Politico, передає Укрінформ.
Як зазначається, у 2009 році ЄС оновив директиву ePrivacy, вимагаючи, щоб сайти отримували згоду користувачів перед встановленням cookie-файлів на пристрої, за винятком "абсолютно необхідних" для роботи сервісу.
Ці файли дозволяють власникам вебсайтів збирати інформацію про відвідувачів - починаючи з того, чи ввійшли вони в систему за допомогою пароля, і закінчуючи тим, які товари вони хочуть придбати, а отже, можуть хотіти бачити рекламу.
З часом це призвело до того, що кожен сайт показує банери запиту згоди, які користувачі майже завжди ігнорують.
"Забагато згоди фактично вбиває саму ідею згоди", - пояснює юрист із даних Keller and Heckman Пітер Креддок, додаючи, що люди настільки звикли натискати кнопку "погоджуюсь", що перестали уважно читати повідомлення і не сприймають їх серйозно.
З метою скорочення бюрократії Європейська комісія хоче скасувати це технічне правило і, у грудні, представити оновлену версію, яка має прибрати надмірні вимоги до цифрових компаній.
За даними Politico,Єврокомісія розмірковує над внесенням до ePrivacy низки винятків, за яких для певних сервісів чи певних умов згода не потрібна. Інша ідея полягає в наданні можливість встановлювати свої уподобання щодо cookie-файлів одноразово, наприклад, через налаштування браузера.
Минулого тижня чиновники ЄС провели зустріч із представниками індустрії та обговорили варіанти реформування правил щодо cookie-файлів та банерів щодо згоди.
Водночас реформа може зіткнутися із потужним спротивом із боку прихильників приватності. У Європі є побоювання, що розширення винятків відкриє шлях для додаткового відстеження користувачів та таргетованої реклами.
Очікується, що дискусія продовжиться наступного року, коли ЄС представить новий закон - Digital Fairness Act, який має врегулювати онлайн-рекламу та захистити споживачів від маніпулятивного дизайну.
Як повідомляв Укрінформ, торік у лютому набув чинності Акт із цифрових послуг Євросоюзу, який регулює діяльність інтернет-платформ та норми захисту споживачів у цій сфері.
Фото: eumetsat.int