/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F209%2Fdc5a9b79378cdee50631839c813742c5.jpg)
Коморські острови почали боротися з «тіньовим флотом»
Про це повідомляє Splash247, передає Укрінформ.
За даними бази даних Equasis, наразі 62 танкери, три судна для перевезення скрапленого газу та один буксир були визнані такими, що незаконно плавають під прапором Коморських островів. За даними ізраїльської морської аналітичної компанії Windward, станом на 14 вересня всі, крім одного, судна, що незаконно плавали під прапором Коморських островів та займалися торгівлею з Росією, Іраном або Венесуелою, потрапили під санкції з боку США, ЄС або Великої Британії.
Дослідження Windward, проведене в серпні, показало, що під прапором Коморських островів плавало 38% санкціонованого тоннажу «тіньового флоту», далі йшли Гамбія, Камерун і Сьєрра-Леоне. 57% санкціонованого тоннажу було під фальшивим прапором або прапор був невідомий.
За даними Clarksons Research станом на 1 серпня цього року, Коморські острови посідають 25-те місце у світі за розміром суднового реєстру, маючи 615 суден, а їхній зареєстрований флот цього року зріс на 274%.
У липні Європейський Союз і Велика Британія наклали санкції на Intershipping Services, компанію з ОАЕ, яка управляє реєстрами прапорів Коморських островів і Габону, ще одного африканського прапора, який тісно пов'язаний з перевезенням російської нафти.
І Габон, і Коморські острови вже давно привертають увагу органів контролю. Зокрема, Коморські острови стали синонімом ризикованої поведінки на морі. Вони входять до чорного списку Паризького меморандуму про взаєморозуміння, мають червоний прапор від Берегової охорони США і, за даними Міжнародної федерації транспортників (ITF), постійно перебувають у топі рейтингу випадків покидання екіпажів.
Windward виявила ще 12 прапорів країн, чиїми прапорами користується «тіньовий флот». Це Ангола, Аруба, Бенін, Кюрасао, Есватіні, Гвінея, Гайана, Малі, Малаві, Мозамбік, Сен-Мартен і Східний Тимор.
Як повідомляв Укрінформ, тіньовий флот Росії становить приблизно 17% усіх нафтових танкерів, які зараз використовуються у світі.
Фото: Greenpeace