/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F131%2F4a140d87758e5cf1d9ffad7c3f5c2672.jpg)
Ніяк не через зовнішність: ТОП-4 неочевидні ознаки, що ви зачаровуєте людей
Ключове:
Привабливість не зводиться лише до зовнішності. Нове дослідження, опубліковане в Британському журналі психології, свідчить: потяг формується під впливом не лише вигляду, а й менш очевидних сигналів: від тембру голосу до запаху чи навіть реакцій інших людей.
1. Голос може зачарувати
Виявилося, що звучання голосу майже настільки ж важливе, як і риси обличчя. Інтонації, ритм мовлення чи навіть сміх здатні викликати симпатію ще до того, як людину побачать.
2. У житті ви виглядаєте привабливіше, ніж на фото
Фотографія не передає усієї палітри емоцій, жестів і міміки. У реальному спілкуванні харизма проявляється сильніше, тому коли хтось каже: "Ти гарніше виглядаєш у житті" - це щирий комплімент.
3. Особливий аромат
Запах теж є потужним сигналом, що впливає на сприйняття людини. Він асоціюється з характером, настроєм і навіть станом здоров’я. Якщо вам часто говорять, що ви приємно пахнете - це ознака вашої привабливості.
4. Компліменти без натяків на флірт
Похвала від тих, хто не намагається зав’язати романтичні стосунки, також має вагу. Це свідчить, що вас бачать не лише зовні привабливими, а й харизматичними та приємними у спілкуванні.
Ба більше, психологи розповіли, як зробити стосунки міцнішими. Існує два ключі до вічного шлюбу.
Більше цікавих новин про психологію:
Про джерело: British Journal of Educational Psychology
British Journal of Educational Psychology — це престижний науковий журнал, який спеціалізується на темах, що стосуються освітньої психології. Він був заснований у 1931 році і є одним із найстаріших та найавторитетніших видань у цій галузі.
Журнал публікує оригінальні дослідження в галузі освітньої психології. Статті охоплюють такі теми, як навчання, когнітивні процеси, мотивація, мовленнєвий та соціально-емоційний розвиток, а також проблеми, пов'язані з труднощами в навчанні. Видання також прагне сприяти обміну між психологічною теорією та її практичним застосуванням в освіті.