/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F209%2Ff5feab96e77d9d00f79c48cddc92fdbb.jpg)
Штучний інтелект у «Дії» вже консультує з понад 150 державних послуг
Про це у Телеграмі повідомив перший віцепрем'єр-міністр - міністр цифрової трансформації Михайло Федоров, передає Укрінформ.
«Три місяці тому ми впровадили ШІ у службі підтримки. Штучний інтелект змінив очікування людей, тому державні сервіси повинні бути такими ж швидкими та розумними. Уже зараз ШІ-консультант правильно відповідає на 85% запитів громадян. Без втручання оператора технологія вже надає консультацію по 150+ послугах», - йдеться в повідомленні.
За словами Федорова, ШІ-консультант самостійно розпізнає продукт і тематику питання, а проблемні кейси збирає через форми. Технологія працює 24/7, що дозволило зменшити кейс «оператори зайняті» з 5-7% до 0,01%.
Оператори зараз обробляють лише 10-15% унікальних складних звернень. Навантаження на них зменшилося на 79% — з понад 80 тис. до 17 тис. унікальних діалогів.
Як повідомлялося, в Україні запустили національного ШІ-асистента у сфері державних послуг. Він допоможе отримувати послуги просто в чаті на порталі «Дія», а також миттєво підбере необхідну послугу під різні життєві ситуації — як-от народження дитини чи відкриття бізнесу.