/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F0082476e7f40c0fa3fa3fcd58d742f29.jpg)
Стратегія Bentley щодо повного переходу на електромобілі зазнала краху, і це свідчить про багато що
Майбутнє Bentley зазнало чергового несподіваного повороту. Сьогодні вранці шпигунські фотографи зняли електричний кросовер бренду під час тестування, однак компанія відмовляється від планів повністю перейти на електрику. Це ще одна зміна курсу для Bentley, яка спочатку планувала продавати лише електромобілі до 2030 року. Потім ультралюксовий бренд переніс цю дату на 2035 рік, а тепер все знову невизначено.У розмові з Autocar генеральний директор Bentley Френк-Штеффен Валлізер, здавалося, звинуватив у змінах Audi та Porsche. Ці три бренди тісно пов’язані, оскільки вони використовують спільні платформи, силові агрегати та компоненти. Як наслідок, їхнє рішення продовжувати пропонувати двигуни внутрішнього згоряння вплинуло на Bentley.Це означає, що ми можемо очікувати бензинові версії наступного покоління Bentayga, Continental та Flying Spur. Кажуть, що це поступка для Північної Америки та Близького Сходу, які не дуже зацікавлені в ультралюксових електромобілях. Як пояснив Валлізер: Незважаючи на зміни, Bentley продовжує впроваджувати електріфікацію та планує запускати новий гібрид або електромобіль щороку, починаючи з 2026 року. Це розпочнеться з їхнього електричного міського позашляховика і, ймовірно, продовжиться з більшим акцентом на гібриди.Хоча майбутнє ще невизначене, шпигунські фотографи вже зняли потужну версію Continental GT Speed. Очікується, що вона відродить назву Supersports і отримає високопродуктивну гібридну систему, що складається з бі-турбованого 4,0-літрового двигуна V8, електродвигуна та акумуляторної батареї ємністю 25,9 кВт·год. Ця установка повинна забезпечити моделі сукупну потужність понад 771 к.с.