/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F103%2F71428aa5a6f33287f719b76d283d6b50.jpg)
В Україні виготовили надлегкий фургон на шасі Citroen Jumper
Розвізні автомобілі групи Stellantis продовжують мати попит з кузовами від українських забудовників. І свіжий приклад – промтоварний фургон виробництва Заводу спецтехніки «Техкомплект», встановлений на шасі Citroen Jumper від компанії «Ілта Львів».
Фургон відрізняється надлегкою конструкцією. Зовнішній каркас виготовлений із алюмінієвих профілів. Стінки надбудови виконані з багатошарових безшовних сендвіч-панелей. Отвір задніх дверей, а також петлі – з нержавіючої сталі. Для кращої герметичності використано імпортні гумові ущільнювачі.
Шасі Citroen Jumper з тримісною кабіною розраховано на повну масу 3500 кг та вантажопідйомність 1570 кг. Версія з колісною базою 4035 мм (L3) дозволяє встановлювати кузовні надбудови завдовжки 3833 мм, а у разі зі збільшеним заднім звисом – 4220 мм. Машина комплектується 2,2-літровим турбодизелем (Євро 6) потужністю 140 к. с. і максимальним крутним моментом 350 Нм при 1400 – 2500 об/хв. Коробка передач – механічна, 6-ступенева. Витрата пального у комбінованому режимі варіюється від 8,4 до 11,6 л на 100 км. Паливний бак вміщує 90 л.