/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2Fb4c0e74d971bdfd04c6bd1606c6bc683.jpg)
Відомий італійський дім моди створює власний гіперкар з крилами чайки
Попит на багатомільйонні хайперкари ніколи не був таким сильним, і вже наступного місяці одна з найавторитетніших імен в автомобільному дизайні увійде в це виняткове коло. Спільно з Capricorn, інженерною фірмою, що стоїть за карбоновим монококом Apollo IE, Zagato готується до запуску свого першого власного хайперкара. Він буде виготовлятися вручну та обмежений лише 19 екземплярами.Модель, яка досі не має назви, буде представлена на Zoute Grand Prix у Бельгії вже наступного місяця. Поки що її форму продовжує приховувати тінь, але після освітлення зображення в Photoshop стають видимими деякі дизайнерські деталі.Першим, що привертає увагу, є двері у стилі «крило чайки» – мабуть, найекзотичніший варіант, який може собі уявити автолюбитель. Zagato також розробив дзеркала заднього виду, які виступають далеко від передніх крил. Спереду видно великий отвір для відведення повітря на капоті, відносно стриманий передній бампер та фари квадратно-округлої форми. Загалом, новий хайперкар має досить витончений та ретро-орієнтований дизайн, що приємно контрастує з сучасними аеродинамічно насиченими моделями.Інтер’єр залишається таємницею, але одна деталь видима: три класичні круглі циферблати замість сучасних цифрових дисплеїв, що підкреслює аналогову філософію автомобіля.Технічні характеристики поки не розголошені. Відомо лише, що модель поєднує інженерну майстерність та досвід Capricorn у виробництві з дизайнерським талантом Zagato, реалізуючи «аналогову конфігурацію». Усі 19 екземплярів будуть зібрані Capricorn, а виробництво почнеться у першій половині 2026 року.Поява такого автомобіля від Zagato може вказати на зростання інтересу до більш «чистих», менш технологічно перевантажених хайперкарів, де акцент робиться на емоціях від водіння та унікальному дизайні, а не лише на максимальній продуктивності. Обмежена серія з 19 авто, ймовірно, стане об’єктом колекціонування ще до початку виробництва, враховуючи ім’я виробника та партнерство з досвідченою інженерною компанією.