/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2F1d5acbd0e8272df881f0436304dbbe11.jpg)
Експерти назвали найнадійніші та найгірші телефони: що варто знати
Названа головна причина поломок смартфонів, яка змусить задуматися про купівлю iPhone чи Samsung.
Рішення про покупку нового смартфона завжди непросте, зважаючи на величезний вибір — від найновіших складних моделей до простих «думфонів». Стрес від вибору пристрою може бути значним. Експерти «Which?» проаналізували дані, щоб виявити найбільш і найменш надійні бренди за частотою виникнення несправностей.
Про це пише Daily Mail.
Команда проаналізувала 15 644 смартфони від 14 популярних брендів, включаючи Apple, Samsung, Nokia та Huawei, придбаних протягом останніх семи років. Результати цього дослідження можуть змусити задуматися, особливо якщо ви плануєте купувати iPhone чи Samsung.
«Which?» виявили, що ймовірність виникнення несправностей протягом перших кількох років сильно відрізняється між брендами. Хоча рівень несправностей у більшості брендів був досить низьким у перший рік володіння, ситуація змінюється у довгостроковій перспективі.
-
Найменше несправностей (найбільш надійні): За шість років лише 11% пристроїв OnePlus, Realme та Google мали несправності. Експерти «Which?» особливо відзначають Realme як надійний бренд.
-
Найбільше несправностей (найменш надійні): Телефони Sony та Huawei виявилися найменш надійними після шести років користування.
-
«Середина» рейтингу: Samsung та Apple опинилися посередині за кількістю виявлених помилок: 13% та 15% несправностей відповідно за шість років.
Варто зазначити, що в середньому лише 8% смартфонів виходять з ладу протягом трьох років, тож більшість пристроїв повинні прослужити пристойний час після покупки.
Основні проблеми та що найчастіше ламається
«Which?» також визначили найпоширеніші причини несправностей:
-
Проблеми з акумулятором (29% усіх несправностей): Сюди входять випадки швидкої розрядки, але найчастіше користувачі скаржилися на значне погіршення часу роботи акумулятора за короткий період.
-
Повільна/млява робота телефону (5%).
-
Зависання телефону (5%).
-
Збої пристрою (4%).
-
Проблеми з оновленням програмного забезпечення (3%).
Найменш поширеними несправностями були проблеми з розпізнаванням відбитків пальців та обличчя (менше 1%), а також випадки займання, димлення, переривання вмикання та відмови динаміка (по 1%).
Важливість оновлень безпеки
Зважаючи на досить низький загальний рівень помилок, дослідники «Which?» пропонують покупцям приділяти особливу увагу оновленням безпеки.
«Чим довше телефон залишається без патчів безпеки, тим вищим стає ризик», — наголошують експерти.
Найкращі виробники, включно з Apple, а також деякими моделями Samsung та Google, підтримують свої телефони оновленнями щонайменше п’ять років з дати випуску. Натомість найгірші моделі підтримуються лише два роки.