/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F133%2F0181d72cc842dea5165f8d0e7bbc66a7.jpg)
Після спілкування з нібито працівниками банку жительки Тернопільщини втратили понад 155 000 гривень
Один дзвінок – і всі гроші зникають з рахунку. Попри численні застереження, люди продовжують потрапляти в пастки шахраїв. Цього разу жертвами аферистів стали дві мешканки обласного центру.
До Тернопільського районного управління поліції звернулася 65-річна жінка, яка заявила, що втратила всі свої заощадження – понад 88 тисяч гривень. За її словами, до неї зателефонував невідомий, який представився співробітником фінансової установи. У телефонній розмові він повідомив, що картка жінка заблокована, а для розблокування потрібно терміново надати номер рахунку та ввести певну комбінацію цифр.
Занепокоєна за свої кошти, тернополянка виконала інструкції псевдобанкіра. Уже за кілька хвилин із картки зникли всі гроші.
За аналогічною схемою втратила 67 000 гривень ще одна потерпіла – 57-річна тернополянка.
За фактами шахрайства слідчі поліції відкрили кримінальні провадження відповідно до статті 190 Кримінального кодексу України. Тривають оперативно-розшукові заходи для розкриття злочинів.
Правоохоронці вкотре наголошують:
справжні банківські працівники не телефонують клієнтам із проханням назвати реквізити картки чи інші персональні дані;
PIN-код, CVV-код, логіни та паролі – це секретна інформація, яку не варто розголошувати;
у випадку сумнівних дзвінків потрібно негайно завершити розмову та самостійно зателефонувати на офіційний номер банку.
Якщо ви постраждали від шахраїв, не зволікайте та телефонуйте на спецлінію «102». Для оперативного надання допомоги від працівників Департаменту кіберполіції Національної поліції України звертайтесь за номером 0 (800)50-51-70.
Відділ комунікації поліції Тернопільської області