Восьме покоління Lexus ES робить помітний крок вперед у порівнянні з попередниками, демонструючи більш різкі, сучасніші обриси екстер’єру та салон, натхненний інтер’єрами нової хвилі китайських електромобілів. Хоча автомобіль виглядає сучасніше, це викликає закономірне питання: чи можна розвинути дизайн ще далі?Цифровий художник Theottle вирішив перевірити цю ідею, представивши віртуальну версію нового ES з спортивним акцентом у вигляді комплектації F-Sport, натхненної останнім Lexus IS F-Sport. Оскільки попередня модель ES пропонувалася з пакетом F-Sport, ця візуалізація натякає на те, як могла б виглядати подібна версія, якби Lexus вирішив повернути її в новому поколінні.У своїй роботі художник повністю змінив передню частину, замінивши стандартну невелику нижню решітку радіатора на значно більшу та агресивнішу, подібну до тієї, що встановлена на новому IS. Хоча ця решітка може здаватися дещо завеликою, її доповнюють різкі елементи бампера, що надає седану більш виразного вигляду.
Крім того, кліренс автомобіля був злегка знижений, а також він отримав новий комплект коліс. Кілька змін зачепили і задню частину ES. До них належать встановлення нового бампера з глянцевим чорним дифузором, хромованих подвійних патрубків вихлопної системи та великого чорного спойлера на дверці багажника — елементів, також запозичених у нового IS F Sport.Окрім візуалізацій та припущень, Lexus підтвердив, що новий ES 2026 року дебютує як у самозарядній гібридній, так і у повністю електричній версіях. Лінійка 2026 року почнеться з ES 350h, що оснащується 2,5-літровим гібридним чотирициліндровим двигуном потужністю 243 к.с. Він пропонуватиметься у передньо- та повнопривідних конфігураціях, причому Lexus оцінює розгін повнопривідної версії від 0 до 60 миль/год (96 км/год) за 7,2 секунди.З електричного боку плануються два варіанти. Лінійка починається з ES 350e, передньопривідної моделі з одним двигуном потужністю 221 к.с., який працює в парі з акумулятором ємністю 77 кВт·год. Оснащений меншими 19-дюймовими колесами, він повинен забезпечувати приблизно 300 миль (483 км) запасу ходу.Ті, хто бажає більшої продуктивності, зможуть обрати двохдвигуновий ES 500e потужністю 338 к.с., оснащений дещо меншим акумулятором на 75 кВт·год. Ця версія матиме запас ходу приблизно на 50 миль менший, що становить близько 250 миль (402 км).Поява таких детальних рендерів від сторонніх художників часто свідчить про високий громадський інтерес до моделі та можливих її версій. Хоча Lexus ще не анонсував офіційно ES F-Sport, робота Theottle демонструє, який потенціал може критися в спортивній обробці цього седана, поєднуючи елегантність з більш агресивним характером. Пропонована різноманітність силових установок, від традиційних гібридів до повноцінних електромобілів, вказує на стратегію бренда задовольнити різноманітні потреби ринку в епоху переходу на екологічно чисті технології.