/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2Fa2e18352346fbd92c34757d91540031d.jpg)
Сміливий план Ford щодо зростання продажів пікапів нагадує ризиковані стратегії 2008 року
Ford намагається підвищити продажі свого пікапа F-150, звертаючись до покупців із низькою кредитною історією. До кінця вересня клієнти з поганою кредитною історією отримують таку саму процентну ставку, як і покупці з хорошою кредитною історією. Хоча продажі F-150 зросли протягом 2025 року, у серпні вони скоротилися порівняно з минулим роком.F-150 є ключовим продуктом для Ford, складаючи близько 40% річного виробництва компанії та посідаючи перші місця в національних рейтингах продажів. Однак у серпні продажі серії F впали на 3,4%, що змусило компанію вжити заходів, які можуть викликати асоціації з фінансовою кризою 2008 року.Ford зосереджується не лише на покупцях із хорошою кредитною історією, але й на тих, у кого кредитні рейтинги нижчі. Протягом вересня клієнти зі слабкішою кредитною історією отримують знижені процентні ставки, які раніше були доступні лише для надійних позичальників. Крім того, вони можуть розтягнути кредит на 72 або навіть 84 місяці, щоб зробити платежі більш доступними.Ця програма запущена в той час, коли позичальники з поганою кредитною історією в США стикаються із середніми річними процентними ставками до 16%, тоді як низькоризикові позичальники можуть отримати фінансування під 5%. Тимчасова програма Ford значно звужує цю різницю, відкриваючи можливість придбання нового пікапа для тих, хто раніше не міг собі цього дозволити.Збільшення продажів у вересні завдяки доступнішому фінансуванню може покращити фінансові результати Ford за третій квартал. Базова версія пікапа коштує майже 39 000 доларів, але повністю укомплектовані версії, такі як Raptor R, можуть коштувати понад 115 000 доларів.