MY.UAНовини
Тест-драйв Skoda Kamiq: оновлений дизайн, багаті опції та доступний прайс
Тест-драйв Skoda Kamiq: оновлений дизайн, багаті опції та доступний прайс

Тест-драйв Skoda Kamiq: оновлений дизайн, багаті опції та доступний прайс

На черговому тест-драйві «Автоцентра» типовий європейський кросовер компактного класу – Skoda Kamiq. Як ви знаєте, модель на нашому ринку вже не перший рік, але нещодавно вона зазнала оновлення, отримала більш цікаві, насичені комплектації та привабливіший прайс.

Двигун тестового Kamiq має об’єм лише 1 л. Це трициліндровий літровий TSI потужністю 115 кінських сил та крутним моментом 200 Нм. Він агрегатується з 7-ступеневою DSG. А якщо тут буде «механіка», тоді потужність двигуна трохи менше 95 кінських сил. Якщо вважаєте, що цього замало, є 1,5-літровий TSI потужністю 150 кінських сил. А от дизельні двигуни для Kamiq більше не пропонуються.

Даний літровий двигун присутній на ринку вже більше 10 років, існує в декількох варіантах потужності та встановлюється на різноманітні моделі концерну Volkswagen. Він зарекомендував себе вельми добре, але полюбляє гарну оливу та пальне, а також своєчасне та якісне обслуговування. І тоді пройде і 200, і 250 тисяч, а зустрічаються навіть пробіги і по 300 тісяч км. До речі, не дивлячись на те, що він трициліндровий, характерні вібрації тут мінімальні.

Kamiq побудовано на модульній платформі MQB що має індекс А0. Вона призначена для невеликих авто. Серед соплатформних моделей Skoda Scala, Seat Arona, Volkswagen T-Roc та інші. Загальна довжина кросовера 4,25 м, а колісна база при цьому усі 2,65 м. Цікаво, що порівняно зі Scala у Kamiq на 2 мм більша колісна база. Але завдяки коротким звисам – на 121 мм менша довжина.

Дизайн

Під час оновлення змінився дизайн, хоча на перший погляд може здатися, що все лишилося таким самим. Та погляньмо уважніше. По-перше, змінилась решітка радіатора. Оновилась і передня оптика. Смужка денних ходових вогнів стала вужчою, а головне світло, воно отримало іншу форму, багатокутну. Зазначу, що тут світлодіодне світло, а за доплату вперше на Kamiq пропонується матричне LED-світло. Також змінився низ бамперів. Він став більш фактурним, додалося більше дизайну і з’явились сегменти протитуманних ліхтарів. І вони працюють на освітлення поворотів. І от це дуже відчувається, коли ви повертаєте, коли вони не ввімкнені. І взагалі скажу, що от на повороти і на узбіччя націлені ці сегменти. Ну і відзначу, що ось ця авангарна передня оптика, вона ніби поза часом, але не скажу. що особисто мені вона сильно подобається. З іншого боку, головне світло свою основну функцію освітлення дороги виконує вельми і вельми гарно.

Інтер’єр

Фірмові фішки Simple Clever привертають увагу одразу, як відчиняєш дверцята. Адже тут маємо вбудований їх захист, захист торця дверей. І він з’являється автоматично. Ви відчиняєте, він з’являється, зачиняєте, він зникає. Тобто, візуально він не шкодить, але лакофарбове обов’язково вам коли-небудь та й врятує. Також маємо тут вбудовану парасольку. Гарний лайфхак. І він вже на Skoda не перший рік далеко, але все одно класно і стане у нагоді в дощову погоду.

Щодо посадки, вона тут глибока і така там ти трохи переступаєш поріг, але коли сідаєш, ти розумієш, наскільки просторий салон. Адже ось тут, наприклад, за мого зросту 182 за моїх регулювань сидіння навіть трішечки я припідняв до стелі, ну, зазвичай добре, якщо лишається долонь. Тут в мене дві долоні майже лишається. Тобто простору дійсно багато.

Діапазон регулювань великий. Ну, звісно, переднього пасажира тут будуть механічні регулювання, їх трохи менше, адже в мене є і налаштування поперекової підтримки, і можливість там, е, так би мовити, тонко підлаштувати нахил подушки. Е, і це зручно. от реально підібрав під себе зручну посадку. Така в середньому бічна підтримка, тобто вона не дуже така спортивна, але свою справу знає. Ну і за діапазоном регулювань керма також більш ніж достатньо, аби для будь-якого зросту підігнати от зручну посадку.

Кермо на дві спиці і трохи незвично, що тут немає третьої понизу, але воно зручне для хвату.Це навіть візуально помітно і за тактильними відчуттями, е, можна тримати так, можна тримати так. Хват дійсно зручний. І мені сподобалось, що знайшлося місце для підкрмових пелюстків. Вони такі тут ошатні, не заважають, але можете перемикатись вручну.

Приладова панель повністю цифрова. Крайні сегменти ніякої ролі не відіграють, а основне в нас сконцентровано ось тут по центру. І ось цей екранчик центральний має діагональ 8 дюймів. І його можна отак швидко змінювати за дизайном. Є три варіанти. Але цікаво, що зробили от зміну цих варіантів прямо на цих кнопках. А також маємо додаткові показники температури охолоджуючі та запасу пального.

Взагалі логіка ось цих перемикачів та оцих таких маленьких барабанів, вона зрозуміла. Тому що, наприклад, ось тут у нас гучність радіо, да? Тут перемикання між станціями, а тут перемикання між поданням, між візуалізацію приладової панелі. Тут ми натискаємо і можемо обирати, що хочемо бачити всередині. Але, наприклад, якщо ви хочете оновити ці показники, скинути їх, то шукати їх доведеться ось тут всередині мультимедійної системи. І не дуже там логічно воно запрятано. І це мене трохи здивувало, тому що я думав, що можна просто затиснути, потримати і таким чином е скинути ці показники. От такий є маленький нюанс.

З опцій комфорту маємо підігрів керма. І до того ж він тут на три швидкості. Це дуже зручно взимку, коли можна його налаштовувати під холодну температуру ззовні. Мультимедійна система в початковій комплектації з екраном діагоналлю 8,25. А регулювання в нас фізичних тільки два, решта на сенсорі, але в цілому цього вистачає. спрацьовує доволі гарно. Затримок не відбувалось, принаймні, скільки я користувався. І мені сподобалось, що тут, по-перше, є інтеграція з вашим з вашим смартфоном. Це Apple CarPlay або Android Autо бездротовій. А також сподобалось, що ми маємо чимало асистентів і чимало налаштувань автомобіля. А щодо паркування, шини, асистенти, коротше кажучи, доволі насичене меню, знову ж таки, доволі насичений опціями автомобіль.

В нашій комплектації за клімат відповідає система Сlimatronic. Це двозонний клімат-контроль. А, все класно, працює, добре охолоджує, нагріває. Тут питань нема. Єдине питання, яке в мене виникло, і це було воно ще до оновлення. Я добре пам’ятаю, що е на всі функції меню кнопок от на самому цьому блоці не вистачило. І, наприклад, якщо ви хочете трохи змінити потоки повітря або ввімкнути чи вимкнути кондиціонер, вам треба натиснути кнопку меню і тут вже обирати, що ви хочете налаштувати додатково. Все в інтер’єрі сучасно, стильно, класно.

Щодо інтер’єру, то він приємний і на погляд, і на дотик, тому що тут м’які пластики. Тут ми бачимо, що дизайнери попрацювали над комбінацією матеріалів, тому що вставки під алькантару або якийсь матеріал подібний до алькантари, але тим не менш виглядає ошатно, перегукується з оздобленням сидінь.

Посадка на другий ряд починається з того, що двері в нас відчиняються на доволі широкий кут. Це класно. І знову ж таки дверний проєм, він високий, він широкий. Ну, тобто максимально все легко і просто. Сів і розумієш, наскільки просторо в салоні. На другому ряду ще просторіше аніж на передньому, на передніх сидіннях. Тому що, дивіться, і по стелі, і по колінах, і по ширині, ну, сидиш дуже вільно.

Є в нас підлокітник, кишеньки в передніх кріслах та бокси в карманах дверей. Тобто взагалі за якимись ємностями в салоні все добре. Тобто розкласти, розташувати якісь свої там речі, які вам необхідні.

Що ж, давайте подивимось в багажнику, що там. Ну, змінилося, мабуть, там навряд чи щось, але просто пригадаємо, як він виглядає і що пропонує. А пропонує він нам високе підняття кришки та 400 л корисного об’єму. Також маємо просто безліч класних «фішок» для того, щоб краще фіксувати і перевозити ваш багаж. Тут є гачки, фірмові фіксатори, сітка, та додатковий килимок. З однієї сторони він ворсовий, з іншої гумовий. Перевернули і вже можна перевозити врожай, наприклад, картоплю. І щоб не бруднити ворс, використовувати такий килимок. А під фальш підлогою ще маємо простір для повноцінного запасного колеса.

На дорозі

Цей двигун у зв’язці з цією коробкою не дуже полюбляє низькі оберти. Але в нас, по-перше, є спортивний режим коробки передач, по-друге, є можливість вибору режимів загалом. І там серед них є ще і індивідуальний, ну, класичний набір: eco, normal, sport та individual. Тоді ми можемо впливати на характер автомобіля, на його поведінку більш комплексно. І тоді автомобіль оживає. Якщо ж ми змінюємо режими цілком, то окрім режиму роботи коробки передач, в неї, до речі, є також sport, normal та eco режими. Тобто в сторону економії це теж працює, та окрім цього змінюються налаштування педалі акселератора та підсилювача керма.

Треба зазначити, що кермо навіть в звичайному режимі насичене зусиллям, воно достатньо пружнє і навіть вибагливому драйверу буде приємно керувати в нормальному режимі. А якщо перемикаємось в спортивний, то воно стає трішечки важчим, ще більш насиченим.

В цілому характер автомобіля відчутно змінюється. Але варто пам’ятати, що навіть коли ви просто перемикаєтесь в режим спорт, то трішечки підростає витрата пального. І тут вже треба шукати баланс. Тобто від початку в нормальному або ж навіть еко режимі інженери налаштовували цей автомобіль на спокійний виважений драйв і на економію пального. А коли спортивний режим, там вже про економію мови не йде, бо одразу там на половину літра чи навіть цілий літр на 100 км шляху в місті витрата зростає. Але тут вже кому що більше подобається. Якщо хочеться їхати драйвово, ви вмикаєте спорт-режим і кайфуєте собі, отримуєте насолоду. Якщо казати про звичайний режим руху, от зараз ми їдемо в потоці, права смуга, не поспішаємо. От, ну, з потоком правої смуги, да, швидкість 48-49, але при цьому коробка передач вже дісталася п’ятої передачі. Навіть я помітив таку закономірність, що, наприклад, в звичайному режимі руху на 50 км/год вже буде п’ята передача, на 60 км шоста, сьома передача на 70 можна вже її тут побачити. Індикація в нас постійно є. І ти дивишся: “О, вже сьома”. Тому, якщо ви налаштований на драйв, одразу треба вмикати спорт режими.

На трасі з повним завантаженням літра буде замало, щоб почувати себе вільно. І двигун доведеться добряче крутити. Та якщо обрати режим спорт в місті і так само не пошкодувати обертів, ви будете вражені, як жваво ця Skoda починає їхати. За відчуттями ніби під капотом півтора, а то й більше літрів. Причому двигун слабо чути навіть на високих обертах.

Гальма працюють відмінно, але знову ж таки мені знадобилося трохи часу, щоб знайти з ними спільну мову, щоб гальмувати помірно, тому що у перших поїздках було трохи перегальмування і тоді автомобіль так охоче починає повздовжно розгойдуватись, навіть трохи клювати носом. Не дуже приємна історія, але якщо призвичаївся до гальм, тоді все чітко.

Ходова тут доволі класична, як для таких автомобілів. Спереду стійки Макферсон, позаду напівзалежна балка. І налаштована ця балка дуже класно. На перший погляд може здатися, що ходова жорстка, але насправді на нерівній дорозі вона вражає своєю пружністю і вона гарно відпрацьовує нерівності. Відчувається фірмова школа групи VAG: над їздовими характеристиками цього автомобіля працювали добре. Вона показує, наскільки готова занурювати в поворот, наскільки готова тримати траєкторію, а де ви вже перебрали зі швидкістю.

Наприклад у будні можна їздити в звичайному еко режимі, та економити пальне. А у вихідний на трасі можеш їхати по швидше, ти проходити віражи, отримувати від цього приємне задоволення. І навіть трохи потішив мене цим Kamiq, тому що показав, що характер в нього такий багатогранний.

Щодо оглядовості, то мені подобається центральне дзеркало. Рідко таке буває, але воно тут гарне і дійсно ніби підібране під контури заднього складно картинку дає гарну. Непогані також зовнішні дзеркала. І єдине, що все ж таки можна було трохи зробити їх побільше, але зверніть увагу на їх цікаву форму. Тобто вони не там прямокутні, не овальні, а вони такі багатогранні. І от ці грані якраз дозволяють зазирати в ті сектори, які нам важливі. Тобто в цілому тут сильно прискіпуватись не буду. Знову ж таки є парктроніки по переду и позаду, є камера заднього огляду з траєкторіямиї.

Від краю до краю керма 2,7 оберти. Виворот гарний. Може там не відмінний, але гарний. Ну, я навіть на це сильно не звертав увагу, тому що паркувався нормально, всього вистачало. Єдине, за щось можливо покритикувати, так це праву стійку. Коли повертаєш праворуч і дивишся у той сектор, то стійка перекриває частину огляду. З іншого боку, до лівої стійки взагалі жодних питань.

Витрати пального

За ТТХ заявлено, що вони мають бути в комбінованому циклі на рівні 5,3 л на 100 км. Якщо ви їдете порожнім містом, то можна опуститися до 5 л. Тобто, якщо ставиш за мету собі економити, вмикаєш еко режим, спокійно їдеш там десь може там на кондиціонері зекономив, то тоді можна вийти на п’ятірку. Але якщо ми кажемо про звичайну їзду в будні дні, тобто з понеділка по п’ятницю у заторах, пробках і от у всьому цьому, то там вже цифри дещо інші. В мене виходило приблизно 7,5-7,7 л.

Колись ви їдете з пасажирами, колись ви везете якийсь вантаж. Тому все це також треба враховувати і ось на такі цифри орієнтуватись. Разом з тим, запас ходу класний. На повному баці він був точно більше 600 км.

Ціна та комплектація

Kamiq пропонується у двох комплектаціях Essence та Selection, для яких доступний однаковий вибір двигунів та коробок передач. Це літровий на 95 або 115 кінських сил та півторалітровий на 150. 95-сильний агрегатується тільки з «механікою», а для решти можливо тільки 7-ступеневу DSG. Зазначений стартовий прайс на модель від 923 000 грн. І це акційна ціна, але на автомобілі в наявності діє спеціальна ціна. І це старт від 864 000 грн. Тобто приблизно $20800 за автомобіль з літровим двигуном на 115 кінських сил, відповідно автоматичною коробкою та в комплектації Essence. Серед її стандартного обладнання світлодіодні фари, кондиціонер, підігрів передніх сидінь, інформаційно-розважальна система Infоtainment з екраном діагоналлю 8 дюймів, шкіряне кермо, цифрова панель приладів, круїз-контроль та інші опції.

Тестовий Kamiq в комплектації Selection, плюс з певним переліком додаткових опцій. Але вже стандартно тут йдуть, зокрема, двозонний клімат-контроль, дротовий та бездротовий SmartLink Plus, легкосплавні диски та інше. Серед опцій електрорегулювання сидіння водія, вибір режимів руху Drive Mode Select, передні та задні парктроніки із камерою заднього огляду, пакет опцій Light and View.

Без врахування опцій прайс на комплектацію Selection стартує з 928000 грн за літровий двигун та автомат. Це десь $22400 і це, знову ж таки, за спеціальною ціною. Звісно, опції підняли вартість тестової машини і вона перейшла за мільйон.

Підсумки

На мій погляд Skoda Kamiq після оновлення – це наочний приклад того, коли пропонується багато автомобіля за умовно помірні гроші. Ну, я зараз за мірками класу та конкурентним середовищем кажу, тому що дійсно сучасна зовнішність, дуже просторий салон, класний набір опцій і для комфорту, і трохи, щоб похизуватися, і, як то кажуть, на кожен день. Ну і все це, знову ж таки, зараз зі зниженням ціни, за акційними цінами дуже приваблива пропозиція.

Але, звісно, і конкуренти не сидять склавши руки, тому що в цьому класі суперництво було завжди дуже щільним. Він реально насичений суперниками. На мій погляд, на нашому ринку, перш за все, з Kamiq конкурують Suzuki S-Cross. Дуже подібний за розмірами, трохи дорожче, але має повний привод. Також Suzuki Vitara. Ну, рахуйте, споріднена модель, десь трохи менша, я маю на увазі по габаритах та колісній базі, але також пропонує повний привод і там по цінам ну дуже-дуже близько. Також, звісно, новий Renault Cardian, який за програмою Renault Bonus пропонується з привабливою знижкою. А також в нас в конкурентах, звісно, Peugeot 2008, Opel Mocca, Nissan Juke і далі, далі можна перелічувати.

Зазначу на додачу, що в цьому класі постійно з’являються ще й нові гравці, ну, наприклад, як новий Citroën C3. І також за моїми власними спостереженнями все ж таки наші автовласники, вони дивляться більше в бік вищого класу. Тобто готові трохи доплатити, десь взяти кредит, але перейти вже в наступний клас. Але тим не менш до таких ось форм-факторів, до таких ось кросоверів для міста я б також дуже-дуже уважно придивлявся.

Поділитися
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала
Лицо поплыло: бежавшая в РФ певица из Украины решила измениться до неузнаваемости
Comments UA
2025-09-29T21:42:26Z
Первые 30 лет: Sony анонсировала уникальную 400-страничную книгу для самых больших фанатов PlayStation
GameMag
2025-09-29T20:36:34Z
Орехи как продукт с индивидуальностью
Buro247
2025-09-29T19:46:14Z
Воевал на нуле: известный украинский актер погиб, защищая Украину
Comments UA
2025-09-29T18:57:58Z
На Неделе моды в Милане почтили память Джорджо Армани
Комсомольская правда
2025-09-29T18:25:40Z
Bad Bunny станет хедлайнером финала Super Bowl
Комсомольская правда
2025-09-29T18:25:37Z
Тарас Томенко экранизирует "Слово о полку Игореве"
Комсомольская правда
2025-09-29T18:25:01Z
Трамп объявил о стопроцентном тарифе на все иностранные фильмы
Комсомольская правда
2025-09-29T18:24:31Z
Оскароносный актер Киран Калкин и его жена в третий раз станут родителями
Комсомольская правда
2025-09-29T18:24:25Z
Золотые резервы США впервые превысили $1 триллион
Корреспондент
2025-09-29T23:51:04Z
Госдолг Украины значительно увеличился за месяц
Корреспондент
2025-09-29T22:39:36Z
Ущерб на $100 миллиардов: Украина нашла слабое место в российской экономике
Хвиля
2025-09-29T21:30:55Z
Проект бюджета на следующий год выглядит просто как фантазия, – Екатерина Котенкова
Знай
2025-09-29T20:42:53Z
Без наличных никуда: сколько денег нужно иметь дома, советы финансового консультанта
Знай
2025-09-29T19:12:29Z
Повышение пенсий в октябре: кому и сколько добавят денег
TSN
2025-09-29T18:51:40Z
Почти $4000 за унцию: цена золота побила исторический рекорд благодаря войнам
Фокус
2025-09-29T18:33:43Z
Известной блогерше заочно сообщили о подозрении в неуплате 11 млн грн налогов
Комсомольская правда
2025-09-29T18:25:51Z
Цена на золото установила новый исторический рекорд – выше 3 800 долларов за унцию
Комсомольская правда
2025-09-29T18:24:28Z
Навроцкий добивается заключения до трех лет за "бандеризм" в Польше
Корреспондент
2025-09-29T23:27:36Z
США обнародовали план прекращения огня между Израилем и ХАМАС: предусмотрено создание "Новой Газы"
TSN
2025-09-29T23:18:20Z
Куда россияне будут бить в ближайшее время
Comments UA
2025-09-29T22:18:27Z
Какую страну погрузили в изоляцию: полностью исчез интернет и мобильная связь
Comments UA
2025-09-29T22:09:16Z
Сибига обсудил с коллегами из Польши и Литвы выборы в Молдове
ZN UA
2025-09-29T21:45:41Z
Делегация Украины отправилась в США на обсуждение совместного производства дронов
ZN UA
2025-09-29T21:45:19Z
Путин направил на похороны известного российского пропагандиста ядовитое "сострадание"
Comments UA
2025-09-29T21:15:43Z
В Верховной Раде предложили выдвинуть Трампа на Нобелевскую премию мира
Фокус
2025-09-29T21:03:54Z
В МИД отреагировали на запрет Венгрией ряда украинских медиа
Европейская правда
2025-09-29T20:48:34Z
Вышел из дома и не вернулся – в Киевской области разыскивают подростка
Комсомольская правда
2025-09-29T18:25:53Z
На Говерле спасли женщину и 15-летнего подростка, попавших в "ловушку" непогоды
Комсомольская правда
2025-09-29T18:24:37Z
Роботизированный пес нашел кассетный боеприпас в Киевской области
Комсомольская правда
2025-09-29T18:18:17Z
Незаконное задержание или изъятие имущества: как обжаловать действия полиции
Знай
2025-09-29T16:06:05Z
На Закарпатье выкрыто пограничников, которые продавали "уклонистам" информацию о маршрутах
Лига
2025-09-29T16:03:02Z
Взрывы и мощный пожар: в Брянской области РФ дроны атаковали завод
GlavRed
2025-09-29T16:00:53Z
«Астарта» 2026р інвестує близько EUR40 млн у добудову заводу з виробництва соєвого концентрату
AgroNews
2025-09-29T15:12:08Z
В Одесской области школьницу обнаженную водили по селу, а потом насиловали: шокирующие подробности
TSN
2025-09-29T14:36:42Z
По Днепропетровской области ударили беспилотники: спасатели ликвидировали масштабные пожары
Новости Украины
2025-09-29T14:15:55Z
Россиян учат штурмовать на лошадях: что об этом думают украинские воины
Comments UA
2025-09-29T22:39:29Z
Кенгуру в Берлине: полиция призывает к осторожности
TSN
2025-09-29T22:36:29Z
Россия в огне из-за украинской атаки: последствия
Comments UA
2025-09-29T21:39:44Z
Почему Дания пригласила украинских военных
Comments UA
2025-09-29T21:24:21Z
Уроки языка: как будет небоскреб на украинском
ZN UA
2025-09-29T21:03:08Z
30 сентября 2025 года: святителя Михаила — что сегодня нельзя делать
Фокус
2025-09-29T21:00:27Z
Похороны Тиграна Кеосаяна: мать пропагандиста не появилась на прощании с ним
Comments UA
2025-09-29T20:51:41Z
Польша снимет с вооружения десятки Ми-2 и несколько SH-2G: может ли Украина их получить
Новости Украины
2025-09-29T20:21:42Z
Предприниматель из Николаева пытался продать корабельные артиллерийские системы в Россию
Комсомольская правда
2025-09-29T20:15:31Z
Немедленно уберите его из дома: популярное комнатное растение оказалось опасным для здоровья
Знай
2025-09-29T20:51:02Z
Почему женщинам всегда очень холодно, а мужчинам жарко: ученые ответили
TSN
2025-09-29T20:09:18Z
Конец поборам в больницах: медучреждения получили строгий запрет
Знай
2025-09-29T18:36:44Z
Польза лимонов: действительно ли в них так много витамина С и сколько их можно есть
Комсомольская правда
2025-09-29T18:25:29Z
В Украине упростили правила продажи медпрепаратов в фельдшерских пунктах
Комсомольская правда
2025-09-29T18:24:16Z
Гороскоп на 30 сентября: у кого из знаков Зодиака день будет сложным
Comments UA
2025-09-29T17:57:21Z
Улучшает работу сердца и мозга: врачи раскрыли диету всех долгожителей мира
Знай
2025-09-29T17:51:47Z
Вейпинг может повышать риск преддиабета - исследование
Корреспондент
2025-09-29T17:00:52Z
Гемоглобин никогда не будет низким: продукты, которые содержат большое количество железа
Знай
2025-09-29T15:51:47Z
Масштабная отзывная кампания BMW затронула владельцев Toyota Supra
Корреспондент
2025-09-29T17:45:10Z
Китай вводит экспортные лицензии на электромобили
Корреспондент
2025-09-29T17:09:43Z
Неправильные шины могут стоить вам потери прав: детали
Comments UA
2025-09-29T13:33:37Z
Водителям назвали 6 ошибок при замене масла, которые медленно "убивают" двигатель авто
Хвиля
2025-09-29T10:36:53Z
В Украине переписали правила продажи автомобилей: какие изменения ввели в правительстве
UAToday
2025-09-28T18:42:09Z
Спрятал аптечку в багажник – готовьтесь к штрафу: украинцев с авто предупреждают
Знай
2025-09-27T19:21:11Z
В Украине ограничили возраст водителей: кому нельзя садиться за руль
Хвиля
2025-09-27T18:30:13Z
Большинству водителей придется переучиться: эксперты назвали привычки, которые убивают трансмиссию
UAToday
2025-09-27T17:54:52Z
Спорткар ЗАЗ и роскошные Mercedes: какие ретро-авто показали на фестивале Old Car Land
Фокус
2025-09-27T14:57:29Z
Оракул Ленорман на 30 сентября 2025 года для всех знаков зодиака: Ракам – гармония, Водолеям – изменения
TSN
2025-09-29T23:51:13Z
ВСУ уничтожили два российских Солнцепека под Купянском
Корреспондент
2025-09-29T22:09:55Z
Украину атакуют российские беспилотники: названа траектория движения
TSN
2025-09-29T21:51:25Z
Спецы ГУР уничтожили в Крыму редкие российские самолеты: почему это суперважно. ВИДЕО
Новости Украины
2025-09-29T20:57:11Z
Контрнаступление ВСУ. Ситуация на Донбассе
Корреспондент
2025-09-29T20:45:09Z
Добропольский контрнаступ продолжается - Зеленский
Корреспондент
2025-09-29T20:09:26Z
Проверки каждые три месяца: для владельцев квартир ввели новое обязательство
Хвиля
2025-09-29T19:45:31Z
В крымской Алуште из-за дефицита ограничат водоснабжение
Корреспондент
2025-09-29T19:15:06Z
В Конотопе из-за попадания дрона по критической инфраструктуре исчезла вода
Комсомольская правда
2025-09-29T18:25:20Z
Лук не будет гнить до весны: как правильно хранить овощ
TSN
2025-09-29T17:21:27Z
Яблоки остаются свежими по полгода без погреба: простой трюк, который меняет все
TSN
2025-09-29T16:18:10Z
Янтарное варенье из яблок и лимонного сока: простой рецепт на зиму
Comments UA
2025-09-29T15:27:41Z
Знаете ли вы, как правильно на украинском назвать блюда, которые мы привыкли звать "котлета" и "пюре": известный повар раскрыл секрет
TSN
2025-09-29T14:36:35Z
Есть ли у вас психопатические склонности: попробуйте пройти этот тест
TSN
2025-09-29T14:03:16Z
Воздушные марокканские блинчики: простой рецепт, который перевернёт ваши завтраки
Знай
2025-09-29T12:51:29Z
В самой сухой пустыне мира расцвели цветы: фото редкого явления
Comments UA
2025-09-29T12:00:11Z
Как выбрать плитку для пола: практические советы для вашего дома
Новости Украины
2025-09-29T09:51:29Z
В Китае открыли самый высокий мост в мире
Comments UA
2025-09-29T09:51:27Z
Россиян будут контролировать через православный мессенджер
Хвиля
2025-09-29T23:30:53Z
Анонсирован духовный наследник Parasite Eve — Parasite Mutant
GameMag
2025-09-29T20:42:44Z
Релиз Terminator 2D: No Fate отложили ещё на месяц
GameMag
2025-09-29T20:42:13Z
СМИ: Sony готовит новую ревизию геймпада DualSense со съемным аккумулятором — владельцы PlayStation 5 давно просили
GameMag
2025-09-29T20:36:15Z
Раскрыто еще одно неожиданное отличие новой ревизии PlayStation 5 с уменьшенным объемом SSD от предыдущей
GameMag
2025-09-29T20:36:00Z
Мировой рекорд: в Китае создали магнитное поле, в 700 000 раз превосходящее земное
Фокус
2025-09-29T19:15:31Z
"Голодные игры" в Беларуси: в минском супермаркете собралась огромная очередь за дефицитом. ВИДЕО
Новости Украины
2025-09-29T19:03:35Z
Литиевым батареям конец: цинковые аккумуляторы их заменят, они стали эффективнее на 99%
Фокус
2025-09-29T18:51:43Z
Лёд растворяет железо быстрее, чем вода - исследование
Корреспондент
2025-09-29T18:33:45Z
В Барселоне против того, чтобы Ямаль отправился в сборную
Корреспондент
2025-09-29T20:42:03Z
В Манчестер Юнайтед состоялась встреча с Аморимом
Корреспондент
2025-09-29T18:30:26Z
Свитолина побила очередной рекорд - 600 недель в сотне лучших теннисисток мира
Комсомольская правда
2025-09-29T18:24:24Z
Дубль Филиппова помог Полесью разгромить Верес
Корреспондент
2025-09-29T17:57:15Z
Мареска сохранил поддержку клуба, несмотря на серию неудач
Корреспондент
2025-09-29T16:33:38Z
Комо нацелен на новый значимый трансфер
Корреспондент
2025-09-29T16:03:43Z
Клуб нашел еще одного претендента на позицию Родри
Корреспондент
2025-09-29T15:45:13Z
ФИФА собирается запретить добивания с пенальти в футболе
ZN UA
2025-09-29T15:21:40Z
"Не увольняйте по телефону": Олег Блохин впервые рассказал о мечте возглавить "Динамо" и горький финал
Знай
2025-09-29T14:51:57Z