/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F103%2F29ce29c94ba44752fc1a08468d6c9ede.jpg)
Як 20 років тому було створено Галицький автозавод
Цього дня, 30 вересня 2005 року, виконавчий комітет Львівської міськради зареєстрував ТОВ «Галицький автозавод». Засновниками підприємства стали: компанія “Міра і К”, яка займалася пасажирськими перевезеннями; науково-технічний центр «Автополіпром» та Львівське АТП 24662. На території цього АТП й було організовано виробництво автобусів.
Первинцями стали автобуси малого класу – моделі ГалАЗ-3207 “Вікторія” на шасі ГАЗ-3310 “Валдай” та ГалАЗ-3208 “Бізон” на агрегатах ЗІЛ-5301 “Бичок”. Дебют обох машин відбувся у Києві, на Міжнародному автосалоні SIA-2006.
Модель «Бізон» через проблеми з шасі так і пішла в серію, а ось «Вікторія» вже у 2006 році була випущена у кількості 70 од. Машина вміщала 34 пасажирів (19 місць для сидіння), була обладнана вклеєними вікнами та пневмоприводом дверей.
За три роки на підприємстві було створено 36 модифікацій цієї моделі для міських, приміських та міжміських перевезень. Усі вони були запущені у серію. Автобуси відрізнялися плануванням салону, кількістю дверей та навіть шириною кузова. Там застосовувався дизельний двигун Д245.7Е2 потужністю 117 к. с.
Надалі розпочався випуск ще однієї популярної моделі – ГалАЗ-3209 на шасі Mercedes-Benz Vario (814D, 815D, 818D). Ці автобуси ще сьогодні можна зустріти на різних міжміських маршрутах.
На жаль, так і не були реалізовані проекти міського автобуса з низькою підлогою – завдовжки до 8,5 м, а також міжміського – моделі А510.50 на чеському шасі Avia D120.