/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F1%2F36079e7d3b3ea907894d9224bedb9d53.jpg)
Мешканка круїзного лайнера розповіла, що її дратує в пасажирах
Мешканка круїзного лайнера Крістін Кестелло / © скриншот з відео
Крістін Кестелло, яка мешкає на круїзному лайнері та нині перебуває у Ванкувері, поділилася, що найбільше її дратує у поведінці пасажирів. За словами жінки, багато людей роблять одну й ту ж помилку під час зборів у подорож. Крім того, Крістін назвала ситуацію, яка викликає в неї найбільше роздратування — і стосується вона погоди.
Про це жінка розповіла у відео в соцмережах, пише The Sun.
Крістін, яка не платить за оренду житла, перебуваючи на борту лайнера, зазначила: «Ось шість речей, які мене дратують у пасажирах круїзних лайнерів».
Ховання каченят
Першою у списку стала дивна на перший погляд традиція з пластиковими каченятами. Крістін пояснила, що не розуміє людей, яких обурює ця розвага.
«Є люди, які обожнюють ховати каченят, і є ті, хто цього терпіти не може. Якщо ви не знаєте, що це таке, то це маленькі пластикові качечки, які ховають у різних місцях, і потім інші їх знаходять. Я не розумію тих, хто сердиться, що хтось сховав качку, а інший зрадів, знайшовши її. Якщо ви хочете ховати качок на круїзному лайнері — ховайте їх», — висловилась жителька судна.
Зауважимо, ховання каченят (Cruising Ducks) — це відносно нова, але дуже популярна та неформальна традиція серед пасажирів круїзних лайнерів. Це гра в «схованки» або «пошук скарбів», де пасажири ховають маленьких гумових каченят у різних місцях на кораблі для того, щоб їх знайшли інші пасажири.
Дрес-коди
Другою темою стала зовнішність пасажирів. За словами Крістін, їй зовсім не подобається, коли люди обговорюють, хто і як вдягнувся.
«Дехто любить на круїзі гарно вдягатися, дехто — навпаки, більш просто. Кожен відпочиває по-своєму. Але чому когось має дратувати, що за два столи від нього Брюс прийшов на вечерю в джинсах? Скажу чесно: коли я насолоджуюся чудовою п’ятистравною вечерею, мені абсолютно байдуже, що вдягнуто на сусіда, якщо тільки він не без одягу. Зосередьтеся на собі, на своєму одязі і просто насолоджуйтеся», — сказала жінка.
Міфи про різні круїзні компанії
Крістін також торкнулася стереотипів щодо певних лайнерів. Вона зазначає, що такі уявлення часто не відповідають дійсності.
«Я постійно бачу в соцмережах, що кажуть: певні лайнерні компанії — для одних класів людей, інші — для інших. Carnival Cruise Line часто має погану репутацію, але як людина з індустрії можу сказати: там подорожує багато заможних людей. Як колишня директорка круїзів і людина, яка провела на лайнерах більше часу, ніж 99,9% із вас, заявляю: те, якою компанією ви подорожуєте, не визначає, багаті ви чи ні. Але якщо ви обрали триденний чи чотириденний круїз на Багами, то, швидше за все, це „алкогольний круїз“ — буде і трохи шуму, і багато веселощів», — розповіла жінка.
Скарги на погоду
Ще одна категорія пасажирів, які дратують Крістін, — це ті, хто звик скаржитися на погоду.
«Ніколи, за жодних обставин, не йдіть на рецепцію скаржитися, якщо ми пропустили порт через погоду. Ви не можете контролювати погоду — і капітан теж. Так буває: якщо ви не готові до змін у подорожі, ви не мандрівник. Бо мандрівник знає: можна планувати, але реалізація залежить від всесвіту. Так, ви можете бути розчаровані, але злитися на круїзну компанію — безглуздо», — розповіла Крістін.
Міфи про роботу на лайнерах
Крістін вирішила також розвіяти чутки щодо умов праці членів екіпажу.
«Є багато легенд про роботу на круїзних лайнерах. Одна із найпопулярніших — це зарплати. Факт перший: так, працівники працюють багато годин. Факт другий: вони не можуть працювати більше встановлених норм. Факт третій: багато хто забуває про валютні курси. Для деяких працівників те, що вони заробляють за місяць на лайнері, вдома вони б отримували лише за три-чотири місяці», — пояснила жителька лайнера.
Помилки з пакуванням
Наостанок вона згадала про поширену помилку серед туристів, які збирають валізи:
«Не пакуйте речі в круїз так, ніби ви збираєтеся в похід. Більшість із вас вирушає максимум на три-сім днів. Пам’ятайте: круїзний лайнер — це готель, що плаває. Вам не потрібні всі ті речі, які вам намагаються продати.Звісно, ви можете робити по-своєму. Але повторюся: лайнер — це готель на воді. Якщо ви не взяли б щось у готель, навіщо брати це на круїзний лайнер?» — розповіла Крістін.
Аеропорт / © PixabayЧитати публікацію повністю →
Читати публікацію повністю →
Читати публікацію повністю →
Читати публікацію повністю →