/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F4411ce4f62edf08bd86eace55f1b19ed.jpg)
Ніхто не вірив у перспективність нафтового Cybertruck від Gulf
Після початку поставок Tesla Cybertruck клієнтам у кінці 2023 року, попит на цю модель був надзвичайно високим, що призвело до різкого зростання цін на вживаному ринку. Однак, як це часто буває, ціни швидко почали падати, і зараз вони можуть бути настільки низькими, що це важко уявити. Яскравим прикладом є цей Cybertruck 2024 року, який недавно не знайшов покупця на аукціоні Bring a Trailer.Перше, що привертає увагу в цьому Cybertruck, — це ліворі Gulf Racing. Синьо-помаранчева тема є однією з найбільш знакових в історії автоспорту, яка раніше прикрашала легендарні боліди, такі як McLaren F1 GTR, Porsche 917 та Ford GT40. На суперкарах вона виглядає чудово, але на Cybertruck ця ліворі здається абсолютно недоречною. Крім того, Gulf — нафтова компанія, тому розміщення її логотипу на електромобілі виглядає так само невідповідно, як спонсорство м’ясного ресторану на веганському фестивалі.Хоча післямаркетне обгортання виглядає трохи дивно, цей Cybertruck є флагманською моделлю Cyberbeast з трьома двигунами, яка мала початкову ціну $105 485. Враховуючи, що автомобіль проїхав лише 2 200 миль (3 540 км) і мав чистий титул з Монтани, шокує те, що ставки досягли лише $76 500.Хоча Cybertruck є суперечливою моделлю, як і його генеральний директор Ілон Маск, не можна заперечувати, що Cyberbeast — дуже швидкий автомобіль. Завдяки трьом електродвигунам він розвиває потужність 845 к.с., що дозволяє розганятися до 60 миль/год (96 км/год) за 2,6 секунди. Однак навіть така продуктивність та ліворі, натхненна автоспортом, не змогли переконати когось купити цей Tesla.Цей випадок ілюструє, як швидко може змінюватися ринкова цінність навіть найбільш очікуваних автомобілів. Падіння цін на Cybertruck може бути пов’язане не лише з його суперечливим дизайном, але й із загальними тенденціями на ринку електромобілів, де початковий ажіотаж часто змінюється більш реалістичною оцінкою. Крім того, невідповідність між іміджем бренду та обраним стилем обгортання могла відіграти свою роль у відсутності зацікавленості покупців.