/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F93c64cdf44613ab589d2ebe5606a7c8b.jpg)
Тесла заперечує обов’язок попереджати власників про нібито існуючі проблеми з безпекою
Жінка стверджує, що дефектні ручки Model Y заблокували її після аварії та пожежі у Вірджинії. Tesla наполягає на звільненні від позову, посилаючись на арбітраж, відповідність федеральному законодавству та питання юрисдикції. Виробник автомобілів заперечує всі звинувачення, вказуючи на недбалість водія та вимагає суду присяжних.Автомобільні аварії часто викликають питання безпеки, але коли вони стосуються сучасних технологій, можуть виникати складні дебати щодо дизайну та відповідальності. 9 грудня 2023 року звичайна поїздка перетворилася на руйнівну аварію для Сусміти Мадді, яка отримала опіки та інші травми після того, як у її чоловіка стався медичний випадок, і він розбив їхній Model Y.Адвокати також стверджують, що автомобіль “був дефектним та необґрунтовано небезпечним, оскільки його не було належним чином спроектовано, виготовлено чи прорекламовано для мінімізації ризику травмування”. Вони також стверджують, що транспортний засіб не був безпечним при аварії та що до салону “не можна було розумно евакуюватися чи отримати доступ” після удару.У цьому випадку юридична команда стверджує, що коли сталася пожежа, свідки не змогли відкрити двері ззовні через дефектну дверну ручку та замок.Тепер автовиробник відповів і заявляє, що навіть не повинен захищатися. Справа залежить від того, хто повинен нести відповідальність за інформування клієнтів про деталі дизайну.Слово “нібито” тут відіграє важливу роль. Якби це був підтверджений дефект, щось, що призвело б до відкликання, Tesla та будь-який інший автовиробник дійсно були б зобов’язані повідомити власників. У цьому випадку компанія Ілона Маска стверджує, що Model Y відповідає всім державним та федеральним стандартам безпеки. З цією метою вона вимагає повного звільнення від справи та додатково вважає, що Вірджинія, місце аварії, має більш значний юридичний інтерес у цій справі.Якщо справа продовжиться, Tesla заявляє, що передасть її суду присяжних, оскільки будь-які травми сталися через фактори, що не залежать від неї.Варто зазначити, що Model Y дійсно має механічне відкриття дверей, інтегроване в підлокітник, тож Мадді мала відповідь за кілька сантиметрів від кнопки, яка зазвичай відкриває двері. Однак це лише один із кількох випадків, коли електричні привідні механізми дверей звинувачувалися у серйозних травмах або смерті. Подібні позови можуть бути причиною того, що Tesla, за повідомленнями, розглядає можливість переробки своїх ручок, і чому такі бренди, як Ford, були змушені відкликати автомобілі з подібними конструкціями.