/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F68%2F49b7a93440ccdf92793e03b7003d2f94.jpg)
Морські перевезення зерна: зріс попит на малотоннажний флот
Морські перевезення зерна: зріс попит на малотоннажний флот
Фрахтовий ринок Чорного моря входить у жовтень із тенденцією до зростання у сегментах хендісайзів і коастерів.
Про це розповів аналітик ASAP Agri та фрахтовий брокер Atria Brokers Павло Лисенко.
«Ставки на хендісайзи піднялися ще на 1 $/т на всіх маршрутах з України, тоді як ставки на коастери зросли на 1–2 $/т порівняно з минулим тижнем. Варто зазначити, що попит на коастери наразі відносно вищий, ніж на судна типу хендісайз, особливо в сегменті дедвейтом 5–7 тис. т. У результаті фрахтувальники змушені й надалі підвищувати свої фрахтові ідеї, щоб покрити жовтневі відправлення коастерами або флотом хендісайз, тоді як ставки на панамакси залишаються переважно стабільними», — пояснює фахівець.
Згідно з даними фрахтового відділу Atria Brokers, фрахт панамаксів для перевезення кукурудзи з українських глибоководних портів до Південного Китаю утримується на рівні 47–48 $/т.
У сегменті хендісайзів фрахт для відправлення 30 тис. т кукурудзи до східного узбережжя Італії становить 25–26 $/т (+1 $/т за тиждень).
У сегменті коастерів фрахт для перевезення 6 тис. т кукурудзи з українських дунайських портів до східного узбережжя Італії піднявся до 35–37 $/т (+2 $/т).