/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F3%2Ff342400689e959a922e2b29b93430c8f.jpg)
Нова стратегія Пентагону: експерт розповів про роль піару у сучасних війнах
Про це він розповів у своєму блозі.
Як розповідає експерт, усі чекали на цей історичний з'їзд генералів та адміралів Вірджинії, на якій мала бути представлена нова стратегія Міністерства війни, і так воно і виявилося, але є нюанс. По-перше, зазначає він, Хегсет оголосив, що нова місія Пентагону – боротьба з війною, підготовка до війни та підготовка до перемоги, а далі заявив, що більше жодних чоловіків у спідницях і жодних борід, загалом клоунада.
«А чому так виходить? А тому що спільного у Гегсета та Трампа? Вони обидва телеведучі. Вони обидва думають, що війна по телевізору. Тому ніяких спідниць, а борода у телевізорі погано виглядає, бороду прибираємо. І навпаки – крута картинка того, що Гегсет стоїть, а перед ним сидять сотні генералів та адміралів. Подивіться скільки у нас генералів-адміралів. Навіщо він попросив їх приїхати? По телефону не можна було сказати або факсом послати, що бороду більше носити не можна і в спідницях не ходимо? Йому потрібна була картинка, йому потрібне було шоу. Йому та Трампу. І Трампу сподобалося», – пояснює Михайло Шейтельман.
Проте, констатує він, з цієї історії можна не тільки посміятися, з Трампом і Гегсетом можна погодитися в тому плані, що в сьогоднішній війні маркетинг – найважливіша, як не дивно, складова, і ми в цьому переконалися вже за час нашої війни. Тобто, пояснює експерт, якби наше політичне керівництво не продало Заходу нашу війну, ми б не отримали всієї цієї зброї та грошей.
«Без маркетингу сьогодні війну не виграти. Без піару війну сьогодні не виграти. Це не давні часи, коли прийшли і чесно на мечах рубаємося. Сьогодні інформаційна частина війни є величезною. Але Гегсет як телевізійний ведучий не знає жодної деталі: без реальних справ не врятує і піар. Тобто за всім цим мають стояти реальні справи», – підсумовує Михайло Шейтельман.
Також Politeka писала про те, що Командиров розповів про виклики у питанні відбудови України: ціна, якість і прозорість.