/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2Fbfca8374e2d64aaf876cdb2c523d6cc0.jpg)
Стример зміг дійти до "кінця" карти в Minecraft: на це в нього пішло 14 років
Стример Kurtjmac після 14 років шляху нарешті дійшов до Далеких земель у Minecraft - місця, де алгоритми процедурної генерації гра починають ламатися. Його подорож під назвою Far Lands or Bust почалася ще в березні 2011 року, а 4 жовтня 2025-го він нарешті дістався до мети.
У Minecraft що далі гравець відходить від точки спавна, то сильніше світ починає божеволіти. Рельєф перетворюється на гігантські зламані структури, що тягнуться до межі висоти, а між ними зяють темні розломи.
Далекі землі починаються приблизно через 12 мільйонів блоків від точки спавна. Це був баг ранніх версій гри, і в сучасному Minecraft такої особливості вже немає. Проте слава Далеких земель живе і до них навіть відсилалися, наприклад, у Minecraft: Story Mode.
За роки мандрівки Kurtjmac не просто йшов уперед, він збирав пожертви для благодійних організацій на кшталт Child's Play, Direct Relief, PAWS, Equal Justice Initiative і ООН UNRWA, сумарно зібравши сотні тисяч доларів.
Добравшись до мети, він піднявся на вершину Далеких земель, зробив скріншоти і жартома злякався, побачивши, що в третій особі його персонаж відображається повністю чорним. На місці досягнення він встановив табличку з написом: "Тут перші поселенці вперше ступили на далекі землі! 4 жовтня 2025 року".
Поруч із ним його вірний пес Вулфі, який супроводжував гравця протягом усього шляху. Тепер, за словами стримера, "час по-справжньому пограти в Minecraft".