/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2Fc864323b9f037c624846c9e4ac7c64dc.jpg)
Таємничий Porsche 911, якого ніколи не мало бути
Немає багато речей, які так хвилюють шанувальників Porsche, як приховані сторінки минулого штутгартської компанії. Модель 911 Turbo покоління 993 вже сама по собі є легендою, але на задньому плані існує ще рідкісніша версія.Porsche ніколи не пропонувала публіці кабріолет Turbo після завершення виробництва серії G 3.3 у 1989 році, але через свою програму Sonderwunsch таємно виготовила лише 14 кабріолетів 911 Turbo для однієї людини: Фріца Хаберла, керівника дистриб’юторської компанії MAHAG Porsche у Мюнхені. Один з цих невловимих автомобілів з’явиться на аукціоні в листопаді цього року.За словами джерел, Хаберл вперше побачив стандартний кабріолет 993 на Женевському автосалоні 1994 року та звернувся до керівництва Porsche з пропозицією створити обмежену серію Turbo версій. Ця ідея тихо дала початок одній з найрідкісніших модифікацій 911, коли-небудь побудованих.Виробник погодився, але лише за умови, що Хаберл замовить щонайменше десять автомобілів. Він не вагався і замовив чотирнадцять замість десяти, з яких дев’ять були з лівим кермом, а решта п’ять налаштовані для ринків з правим кермом.Аукціонний дім Iconic Auctioneers отримав завдання продати автомобіль номер 10 з 14 побудованих. Це одна з п’яти моделей з правим кермом, яка ніколи раніше не пропонувалася широкій публіці. Приголомшливий спорткар пофарбований у колір Amaranth Violet і проїхав лише 8 262 милі з моменту виходу з заводу Porsche у 1995 році.Автомобіль приводиться в рух турбованим шестициліндровим двигуном Porsche M64 об’ємом 3,6 літри від старішої моделі 964, який видає 360 к.с. і поєднаний з 5-ступінчастою механічною коробкою передач Turbo 3.6. Автомобіль має багато тих самих кузовних панелей, що й 993 Turbo, але також включає задній спойлер від 964 Turbo S 3.6.Чому виникло таке поєднання деталей? Хаберл замовив автомобілі до того, як Вайсах закінчив розробку купе 993 Turbo, тому було вирішено використовувати старіший двигун.Рідкісність і бажаність цієї моделі 911 відображаються в передаукційній оцінці. Очікується, що кабріолет Turbo буде проданий за ціною від 700 000 до 800 000 фунтів стерлінгів, плюс 12,5 відсотків премії покупця та ПДВ.Якщо ви все ще читаєте після цієї оцінки, ви або серйозний колекціонер, або просто насолоджуєтесь хорошою казкою з турбінами. Не часто секрети Штутгарта потрапляють на відкритий ринок, тому якщо ви зацікавлені, варто звернути увагу на цей лот.Ця історія нагадує про те, наскільки важливими були особисті зв’язки та спеціальні програми в автомобільній промисловості 1990-х років. Можливість отримати таку ексклюзивну серію автомобілів демонструє, як поєднання бізнес-інтересів та ентузіазму може створювати справжні автомобільні легенди. Подібні історії часто залишаються в тіні, але саме вони роблять автомобільний світ таким захопливим для дослідження.