/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F53%2F2c688d354418652dd2e4cf25bc99dded.jpg)
Удар в серце залізниці: чому Росія б'є по локомотивах і які будуть наслідки
Порушити логістику, створити хаос на українських залізницях, знерухомити країну — ось причини останніх цілеспрямованих ударів ворога по депо і локомотивах, пише блогер Віктор Таран. Росія розуміє, наскільки важливі ці об'єкти — і тому "Укрзалізниця" потребує особливого захисту ЗСУ.
Росія знову вдарила по енергетичних і транспортних артеріях України. У Полтаві ворог поцілив у локомотивне депо, тягові підстанції, енергодільницю та адміністративні приміщення.
На перший погляд, черговий епізод війни на виснаження. Але насправді удар по Полтаві не випадковий. Це великий залізничний вузол, який з’єднує Схід і Захід, і через який проходить значна частина військових та гуманітарних вантажів.
Саме тому удари по локомотивному депо мають не лише символічний, а й стратегічний сенс. Локомотиви є вузьким місцем у залізничній системі.
Їх неможливо швидко замінити. Адже це складна техніка, яку в Україні виробляють одиниці заводів, і більшість із них розташовані на сході, під загрозою обстрілів.
Знищення навіть кількох локомотивів у депо може тимчасово паралізувати цілі напрямки. Адже коли вибувають тягові машини, нікому вести склади. Саме тому ворог цілить не у рейки, а в серце залізниці, у ті машини, які забезпечують її рух.
Важливо ЗС РФ вдарила по Полтаві: пошкоджені локомотивне депо та потяги, є проблеми зі світлом (фото)Такі удари мають безпосередні наслідки для військових операцій. Через Полтаву проходить один з головних потоків постачання боєприпасів, пального, запчастин і техніки на східний фронт.
Коли логістика сповільнюється навіть на кілька днів, це впливає на темпи ротацій, підвезення боєприпасів і евакуацію поранених.
Військові штаби змушені перебудовувати маршрути, переводити частину транспорту на автоколони, що підвищує ризики та витрати палива. Іншими словами, удар по локомотивному депо — це не лише удар по залізничниках, а спроба вибити опору фронту.
Без стабільної залізниці не працює економіка тилу, але ще важливіше — не працює фронтова логістика, а отже, зменшується маневровість армії.
Сподіваюсь, "Укрзалізниця" отримає належну підтримку від ЗСУ для захисту свого рухомого складу. В протилежному випадку на фронті чекатимуть важкі логістичні часи.
Автор висловлює особисту думку, яка може не збігатися із позицією редакції. Відповідальність за опубліковані дані в рубриці "Думки" несе автор.
Важливо "Флеш" назвав основні цілі "Шахедів" з онлайн керуванням: хто зараз під загрозою