/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F2a667b9294a6e5b4ef550267fd87b64a.jpg)
Випробування на зіткнення спричинило відкликання понад 135 тисяч позашляховиків Hyundai
Компанія Hyundai оголосила про відкликання тисяч кросоверів Santa Fe через ризик виникнення пожежі. Автомобілі можуть мати оголений клемний термінал, що здатний спричинити коротке замикання. Це може призвести до займання після аварії, хоча проблема виявляється досить рідкісною.Пов’язані з вогнем відкликання стають все частішими, і до цього списку додалося ще одне. Воно стосується 135 386 кросоверів Hyundai Santa Fe 2024 та 2025 років випуску.У цих транспортних засобах може бути неповністю зафіксований чохол стартерного жгута над терміналом “B+” стартерного двигуна. Це означає, що за “певних сценаріїв аварії з різним ступенем деформації моторного відсіку” оголений термінал може контактувати з вузлом вентилятора охолодження.Така ситуація здатна спричинити електричне коротке замикання, що підвищує ризик пожежі. Це особливо небезпечно, оскільки транспортний засіб вже потрапив у аварію і потенційно може мати витік палива.Проблему було виявлено минулого року Національною адміністрацією безпеки дорожнього руху під час краш-тесту New Car Assessment Program з використанням фронтального бар’єра на моделі Santa Fe 2024 року. Під час огляду було зафіксовано дим, що виходив із моторного відсіку.Hyundai провів місяці, розслідуючи та намагаючись відтворити проблему, зрештою виявивши “декілька” транспортних засобів із погано встановленими кришками терміналів стартерного двигуна. Це призвело до фабричного огляду, який не виявив жодних проблем, а тестування показало, що правильно встановлена кришка термінала має залишатися на місці з часом.