/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F209%2F0ce1fc71a0001d34349ab1518ec41eda.jpg)
Кіберполіція застерігає від шахрайства із «вподобайками» для готелів
Про це повідомили у Департаменті кіберполіції Національної поліції, передає Укрінформ.
«За виконані завдання зловмисники можуть виплачувати символічну винагороду, щоб здобути довіру до потенційної жертви. У такий спосіб вони збирають персональні дані, зокрема інформацію про платіжні картки, та виманюють кошти в громадян», - зазначається в повідомленні.
Зокрема, за даними правоохоронців, зловмисники розсилають повідомлення у месенджерах і пропонують виконувати прості завдання - наприклад, ставити «лайки» чи залишати відгуки. Спочатку вони можуть справді виплатити невелику суму, щоб завоювати довіру, а згодом пропонують більший «заробіток», який нібито потребує власних вкладень - зокрема, бронювання готелів за власний рахунок.
Після кількох удаваних виплат шахраї починають вимагати додаткові перекази під приводом «збою системи» чи «оновлення завдань». «Жертва виконує вказівки шахраїв та переказує гроші на підконтрольні їм рахунки, після чого зловмисники припиняють виходити на зв’язок і не повертають гроші», - пояснили у поліції.
Правоохоронці радять громадянам для уникнення шахрайства не довіряти пропозиціям швидкого заробітку від незнайомців; не переказувати кошти на невідомі рахунки; не розголошувати дані банківських карток чи паролі від онлайн-банкінгу, а також не переходити за сумнівними посиланнями і завжди перевіряти адресу сайту.
Якщо дані картки випадково розкрили – треба негайно заблокувати її через банк або онлайн-банкінг. У разі шахрайства слід повідомити банк і звернутися до кіберполіції через сайт ticket.cyberpolice.gov.ua.
Як повідомляв Укрінформ, Поліція попереджає про нову шахрайську схему із застосуванням штучного інтелекту.