/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F209%2F75de04ef16b4b6c63c72ecd66cfa9fa9.jpg)
В Україні вводять єдиний цифровий механізм координації евакуації - що передбачає
Як передає Укрінформ, про це у Телеграмі повідомила Прем'єр-міністр Юлія Свириденко.
За її словами, розподіляються обов'язки між відповідальними за евакуацію та створюються можливості для аналізу потреби евакуйованих. Це допоможе максимально наблизити і покращити послуги, які люди отримують у транзитних центрах і місцях тимчасового проживання.
Як зазначила Свириденко, складові процесу евакуаціїрозподілені так:
- Міністерство розвитку громад та територій через Координаційний штаб — загальна координація;
- Міністерство соціальної політики — соціальний супровід та реінтеграція на місцях у громадах;
- Державна служба з надзвичайних ситуацій — безпека, оповіщення й технічна частина евакуації;
- місцеві адміністрації та органи місцевого самоврядування — заходи евакуації на місцях: організація збірних пунктів, оповіщення, реєстрація, транспортування та розміщення людей, побутова підтримка;
- Національна соціальна сервісна служба України — координація роботи мультидисциплінарних команд, які включають соціальних працівників, психологів, юристів, медиків.
"Люди, які вимушені поїхати з дому через наближення активних бойових дій, мають отримати якісну турботу і супровід. Працюємо над створенням гідних умов для цього", - наголосила очільниця уряду.
Віцепрем’єр-міністр з відновлення України – міністр розвитку громад та територій Олексій Кулеба заявив, що Державна інформаційна система координації евакуації дозволить впорядкувати весь процес евакуації – від моменту виїзду людей із небезпечних територій до розміщення у громадах, де вони отримують підтримку та можливості.
По суті, за його словами, це дорожня карта евакуації. Її розробили Мінрозвитку для визначення чіткого покрокового плану дій для людей, та відповідальності між усіма, хто залучений до евакуації: центральними органами влади, місцевими адміністраціями, громадами, волонтерами.
"Головне, що ми вводимо єдиний цифровий механізм координації, завдання якого – забезпечити чіткий, безпечний і зрозумілий шлях евакуації для кожної людини. Від моменту, коли людина залишає свій дім, до прибуття в безпечнішу громаду – кожен етап має бути організований, злагоджений і людяний", - підкреслив Кулеба.
"Працюємо над тим, щоб допомога надавалася без затримок, щоб люди отримували житло, медичний і психологічний супровід, а перебування у транзитних центрах тривало якомога менше часу. Це питання не лише організації – це питання поваги до кожного, хто вимушений покинути свій дім через війну", - зазначив він.
На базі транзитних центрів будуть створені мультидисциплінарні команди — соціальні працівники, психологи, юристи, медики. Вони здійснюватимуть оцінку потреб евакуйованих, визначатимуть маршрут евакуації та супроводжуватимуть людей до моменту розміщення у нових громадах. Координацію їхньої роботи забезпечує Національна соціальна сервісна служба України, повідомив віцепрем'єр.
Усі дані про людей, їхні потреби, маршрути та надану допомогу фіксуватимуться у Державній інформаційній системі координації евакуації.
Вся інформація про переміщення, проживання, потреби і послуги буде доступна для всіх служб, які залучені до допомоги людям. Єдина інформаційна база дозволить скоротити час очікування, підвищити якість супроводу та прозорість процесів, зауважив Кулеба.
Впровадження системи протягом трьох місяців забезпечить Міністерство соціальної політики, сім'ї та єдності України, яке адмініструватиме її, додав він.
Як повідомляв Укрінформ, у населених пунктах Донецької області, де проводиться примусова евакуація сімей з дітьми, залишаються 904 родини з 1163 дітьми.
Фото: Мінрозвитку громад