/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F68%2Fd0cfe3c0fc4d3703e311d8e5a88b2a52.png)
New Food Summit 2025: як агробізнесу виживати на швидкозмінному food-ринку
New Food Summit 2025: як агробізнесу виживати на швидкозмінному food-ринку
Маржинальність падає, конкуренція росте, а споживачі змінюють звички швидше, ніж будь-коли. Традиційні моделі бізнесу більше не працюють. Вихід один — шукати нові стратегії зростання.
Саме цій темі присвячений New Food Summit 2025, який відбудеться 22–23 жовтня у Києві та онлайн. Подія об’єднає понад 400 учасників: виробників і переробників, інвесторів, ритейлерів, постачальників технологій та суміжні компанії.
Головна тема цьогорічного саміту — «Нові координати зростання для фуд-бізнесу». Центральне питання: де шукати маржу майбутнього?
Особливу увагу організатори приділяють агрохолдингам і переробникам, які планують масштабуватися у сегмент готової продукції.
У межах програми відбудеться перша публічна українська презентація дослідження «Можливості та виклики для розширення агропродовольчої переробки в Україні» від Deloitte Ukraine за підтримки ЄБРР, що окреслює ключові можливості та ризики для бізнесу.
Подія об’єднає понад 400 учасників: виробників і переробників, інвесторів, ритейлерів, постачальників технологій та суміжні компанії.
Головні теми панельної дискусії «Агро+фуд»:
- чому холдинги пішли «на полицю» і як ефективно поєднувати агро та готові продукти;
- як збільшити прибутковість;
- диверсифікувати ризики та вибудувати стратегію входу на ринок готової продукції.
Крім того, на саміті обговорять такі критично важливі панелі:
- «Чи можна сьогодні зростати в рази на ринку їжі?» — де шукати маржу: внутрішній чи зовнішній ринок?
- «Європейський квиток» — підготовка українських агро- та фуд-компаній до європейських стандартів.
- «Хто і на яких умовах фінансує food-індустрію» — інвестиційні можливості для агрохолдингів.
- «Операційний двигун компанії» — оптимізація виробничих процесів та контроль якості.
Серед інших важливих тем події:
- Заморожені продукти як драйвер зростання.
- Маркетинг готової продукції: інфлюенсери, Insta, TikTok.
- Healthу Food та ринок пекарень.
- Штучний інтелект у food-бізнесі.
- Від провалу до прориву: як народжуються хіти.
New Food Summit 2025 — це унікальна можливість для агрохолдингів і виробників продуктів харчування отримати практичні інсайти, налагодити контакти та визначити майбутнє свого бізнесу.