/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F419%2F344955e8c89629e390d8c55444b10c64.jpg)
ЄС оштрафував люксові бренди Gucci, Chloe і Loewe на понад 157 млн євро
Європейська комісія заявила у вівторок, що оштрафувала люксові модні бренди Gucci, Chloe і Loewe на загальну суму 157 мільйонів євро за фіксацію цін перепродажу, що порушує правила конкуренції ЄС.
Про це йдеться у заяві Єврокомісії повідомляє "Європейська правда".
Розслідування ЄК виявило, що ці три компанії обмежували можливість незалежних сторонніх роздрібних продавців, з якими вони співпрацюють, встановлювати власні роздрібні ціни в Інтернеті та офлайн на товари від Gucci, Chloé та Loewe під їхніми відповідними торговими марками.
Зокрема, три модні компанії втручалися в комерційні стратегії своїх роздрібних продавців, накладаючи на них обмеження, такі як вимога не відхилятися від: рекомендованих роздрібних цін; максимальних розмірів знижок; та конкретних періодів розпродажів.
У деяких випадках, принаймні тимчасово, вони також забороняли роздрібним продавцям пропонувати будь-які знижки.
Gucci, Chloé та Loewe прагнули, щоб їхні роздрібні продавці застосовували ті самі ціни та умови продажу, що й вони у своїх власних каналах прямого продажу.
Таке антиконкурентна поведінка призводить до підвищення цін та зменшення вибору для споживачів, зазначено в заяві.
Штрафи накладені на три компанії загалом склали понад 157 мільйонів євро.
"У Європі всі споживачі..
заслуговують на переваги справжньої цінової конкуренції.
Це рішення є сильним сигналом для індустрії моди та інших галузей, що ми не будемо терпіти такого роду практики в Європі і що справедлива конкуренція та захист споживачів застосовуються до всіх однаково", – заявила віцепрезидентка ЄК Тереза Рібера.
Згодом у Франції Shein отримав штраф у 150 мільйонів євро від французької влади за неправомірне використання файлів cookie.