/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2Fe989602f6958a2c3e10d8e43a3d07d91.jpg)
Ось як Toyota планує виділити свої преміальні марки
Toyota переосмислює свою преміум-лінійку, піднімаючи назву Century до статусу окремого бренду та натякаючи на глобальну експансію з ширшим спектром моделей. Оскільки Lexus є основним преміальним брендом групи, виникали питання щодо можливого конфлікту їхніх ролей. Однак Toyota має чіткий план, щоб розмежувати Century, водночас надаючи Lexus нову свободу дій.Підчас недавньої заяви та панельної дискусії перед Japan Mobility Show голова правління Акіо Тойода розповів про своє рішення підвищити роль Century у лінійці. Він зазначив, що до цього дня її місце не було визначеним, додавши, що хотів створити щось «вище за Lexus».Наразі Century має двомодельну лінійку, що включає традиційний седан, вперше представлений у 1967 році, та великий позашляховик, дебют якого відбувся у 2023 році. Концепт One of One, представлений у Токіо, демонструє можливий люксовий купе з двома дверима та підвищеною дорожньою просвітом.Крім того, компанія показала готовність експериментувати з індивідуальними замовленнями, включно з унікальним кабріолетом на базі Century SUV, розробленим для парадів.З іншого боку, Lexus має широку лінійку моделей, починаючи від компактного позашляховика LBX до флагманського седана LS та повнорозмірного позашляховика LX. Крім того, компанія нещодавно представила концепт Sports Coupe, який може перерости в електричну модель для високих продуктивностей. Проте Тойода мав ще більш сміливі плани для майбутнього Lexus.Концепт LS (Luxury Space) є повністю електричним шестиколісним мінівеном з трьома рядами сидінь, який дебютує в Токіо. Цікаво, що модель не є лише футуристичним дизайн-проектом, а передає бачення Lexus щодо «нової форми люксового автомобіля», яка потенційно може замінити застарілий седан LS.Тойода згадав про витоки Lexus у 1989 році та пояснив, чому він хотів чогось радикального для майбутнього флагмана: