/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F131%2Fbfe4d79937265d8292bdef7b089c870d.jpg)
"Домогтися правди неможливо": клієнтам ПриватБанку не надходять гроші
Ви дізнаєтеся:
Користувачі ПриватБанку зіткнулися з труднощами - їм не повертають гроші на картку.
На порталі Мінфін незадоволений клієнт розповів, що було оформлено повернення коштів з онлайн-сервісу, але гроші на його карту так і не надійшли.
"Це найгірший банк на планеті. Тупо крадуть гроші. Сервіс пром зробив повернення, надав підтвердження на балансі, гроші не з'явилися. У банку одні кажуть, що потрібно десь пошукати за 30.09, хоча сервіс їх повернув тільки 3.10. Інший оператор банку каже, що гроші в банк не надходили. Домогтися правди неможливо, жодного підтвердження, що вони повернулися, у виписці немає", - зазначив клієнт банку.
Нагадаємо, як раніше повідомляв Главред, клієнти ПриватБанку зіткнулися з труднощами під час актуалізації даних у додатку Приват24.
Також відомо, що клієнти ПриватБанку скаржаться на недостатній захист від шахраїв, які знімають великі суми з рахунків.
Про джерело: Мінфін
Мінфін - український інформаційний портал про фінанси та інвестиції, працює з 2007 року, пише Вікіпедія.
На порталі публікується інформація про інвестиції, курси валют, порівнюються депозитні ставки в банках. Також на сайті розміщується статистика з фінансових ринків, фінансові новини та аналітичні огляди.