/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2Fcf042a0f97bfd6d991df6870829c1cb3.jpg)
Німеччину принизили на її власному конкурсі “Автомобіль року”
На конкурсі “Німецький автомобіль року” (GCOTY) дві американські моделі вибороли перемогу в ключових категоріях, що стало несподіванкою, враховуючи традиційну домінантність німецьких виробників. Незважаючи на те, що автомобілі BMW, Volkswagen та Mercedes-Benz зазвичай демонструють чудові результати на німецьких дорогах, цього разу перемогу здобули представники з-за океану.Електромобіль Lucid Air Sapphire, який представляє собою американську інтерпретацію гіперседана, переміг у категорії “Performance”. Його технічні характеристики вражають: потужність 1234 к.с. та розгін до 60 миль/год менш ніж за 2 секунди. Цей автомобіль робить німецькі моделі, такі як BMW M5 та Porsche Taycan Turbo GT, менш конкурентноздатними.У категорії “Luxury” перемогу здобув Cadillac Vistiq, який має потужність 615 к.с. Цей успіх свідчить про те, що електричні автомобілі Cadillac знаходять відгук не лише в США, але й в Європі. Це вже друга перемога Cadillac на GCOTY: минулого року модель Lyriq також отримала нагороду в категорії “Luxury”, але поступилася в загальному заліку BMW 5-series та i5.Серед інших переможців – Dacia Bigster, який отримав нагороду в категорії “Budget”, електричний Skoda Elroq, що переміг у категорії “Compact”, та Hyundai Ioniq 9, який визнаний найкращим у категорії “Premium”.Чотири з п’яти переможців конкурсу – електричні автомобілі, що свідчить про зростання популярності електромобілів у Європі. Ця тенденція сприяє збільшенню впливу американських виробників на європейському ринку.Цього року жоден німецький автомобіль не потрапив до списку переможців. Найближчим претендентом став Skoda, який належить до концерну Volkswagen, але є чеським брендом.Ці результати можуть свідчити про зміну пріоритетів на європейському ринку, де електричні технології та інновації стають ключовими факторами успіху. Перемоги американських брендів також підкреслюють, що глобалізація автомобільної промисловості продовжує набирати обертів, а конкуренція за якістю та інноваціями посилюється незалежно від географічного походження виробників.